Motocykle

Kategorie

  • Tłok Meteor Piaggio Gilera Runner Typhoon 180 (65,55) Sel.M

    Tłok Meteor Piaggio Gilera Runner Typhoon 180 (65,55) Sel.M

    ID: L85649
    287,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 65,55 mm. sel.m zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 33 mm.
    dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
    d – 65,55
    c – 30
    h – 2,5
    l – 64,5
    ød – 16
    meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
    obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
    jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
    malossi,
    polini,
    pinasco,
    top performances.
    firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
    meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.