Bagażnik kufra shad sh40
Bagażnik kufra shad sh40
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I ZŁAP 5% RABATU
Kwota: 972,47 zł
Wyświetlanie 1–48 z 4008 wyników
Bagażnik na kufer shad sh50 sh49 sh48 sh46
Bluza z ochraniaczami do zakładania pod wierzchnią wartswę ubioru.materiał: superelastyczna siatka poliestrowa.ochraniacze: łokci i barków (en1621-1: 2012 poziom 1), klatki piersiowej (en 1621-3:2018 level 1), pleców (en1621-2:2014 poziom 2).Rozmiary: xs-s, m-l, xl-xxl, 3xl-4xl.
Bluza z ochraniaczami do zakładania pod wierzchnią wartswę ubioru.materiał: superelastyczna siatka poliestrowa.ochraniacze: łokci i barków (en1621-1: 2012 poziom 1), klatki piersiowej (en 1621-3:2018 level 1), pleców (en1621-2:2014 poziom 2).Rozmiary: xs-s, m-l, xl-xxl, 3xl-4xl.
Bluza z ochraniaczami do zakładania pod wierzchnią wartswę ubioru.materiał: superelastyczna siatka poliestrowa.ochraniacze: łokci i barków (en1621-1: 2012 poziom 1), klatki piersiowej (en 1621-3:2018 level 1), pleców (en1621-2:2014 poziom 2).Rozmiary: xs-s, m-l, xl-xxl, 3xl-4xl.
Bluza z ochraniaczami do zakładania pod wierzchnią wartswę ubioru.materiał: superelastyczna siatka poliestrowa.ochraniacze: łokci i barków (en1621-1: 2012 poziom 1), klatki piersiowej (en 1621-3:2018 level 1), pleców (en1621-2:2014 poziom 2).Rozmiary: xs-s, m-l, xl-xxl, 3xl-4xl.
Wysokosc całkowita: 92mm
wysokość bez tulei: 62,5mm
średnica zewnetrzna tulei: 54,5mm
rozstaw otworow po przekątnej: 68mm
sworzeń: 12mm
rozstaw otworów mocowania kolanka: 54mm m6
zastosowanie:
daelim cordi 50 air 2t 2005
daelim message 50 air 2t 1998
daelim tapo 50
honda dio 50 air 2t 1988-1992 (cylinder pionowy)
honda dio fit 50 air 2t 1990-1993 (cylinder pionowy)
honda dio g/ gp 50 air 2t 1989-1990 (cylinder pionowy)
honda dio sr 50 air 2t 1990-1993 (cylinder pionowy)
honda dio sr/ sp 50 air 2t 1988-1992 (cylinder pionowy)
honda dio zx/ sr/ s 50 air 2t 1990-1993 (cylinder pionowy)
honda giorno 50 air 2t 1992-2000 (cylinder pionowy)
honda joker 50 air 2t 1998-1999 (cylinder pionowy)
honda shadow- srx 50 air 2t 1998-1999 (cylinder pionowy)
honda tact 50 air 2t 1989-1998 (cylinder pionowy)
honda tact s 50 air 2t 1993-2001 (cylinder pionowy)
kymco cx 50 air 2t 1993
kymco cx super 50 air 2t 1994-1997
kymco dj refined 50 air 2t 1993-2006
kymco dj world 50 air 2t 1995-1997
kymco dj-x 50 air 2t 1991-1992
kymco dj-y 50 air 2t 1993-2006
kymco k12 sport 50 air 2t 1995-2000
kymco kb 50 air 2t 1995-2000
kymco scout 50 air 2t 1999-2002
kymco zx 50 air 2t 1999-2002
kymco zx ii 50 air 2t 2003-2006
kymco fever 50 air 2t
sym dd 50 air 2t 2003-2008
sym dd 50 air 2t po 2010
sym flash 50 air 2t 1996-2000
sym free 50 air 2t 1996-2000
sym pure 50 air 2t 2003-2008
sym super fancy 50 air 2t 1996-2006
did420d nowy ulepszony łańcuch zastępujący did420 standard. zastosowanie tulejki łańcucha bez szwu sprawiła iż odporność łańcuch na zużycie eksploatacyje wzrosła od 20% do 50%.
zastosowanie : motorowery o max. pojemności skokowej 80cc.
łańcuchy d.i.d są montowane fabrycznie przez największych japońskich oraz europejskich producentów motocykli hondy kawasaki suzuki yamahy ducati aprilii ktm co świadczy o najwyższej jakości.
łańcuch bezoringowyzastosowanie : motorowery o max. pojemności skokowej 150cc.łańcuchy d.i.d to produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma „daido kogyo” działa na rynku już przeszło 76 lat. specjalizuje się w wytwarzaniu łańcuchów napędowych do motocykli oraz łańcuchów rozrządu. użytkownicy jednośladów na całym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują je z…
większa odporność na rozciąganie
w łańcuchach 525vx3 i 530vx3 wzmocnione zostały wewnętrzne płytki co pozwoliło uzyskać o 8% większą odporność na rozciąganie względem poprzedników.
większa żywotność
zastosowane zmiany w składzie materiałowym połączeń x-ring-owych pozwoliło poprawić ich właściwości uszczelniające, jak i odporność na zużycie o 11% w przypadku 525vx3 i 5% w przypadku 530vx3.
szerszy zakres zastosowań
nowy 525vx3 może być stosowany w motocyklach do pojemności 1000cm3 vs 900cm3 w przypadku poprzednika 525vx w przypadku 530vx3 zakres zastosowania poszerzył się o motocykle do 1100cm3 pojemności.
łańcuchy d.i.d to produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma „daido kogyo” działa na rynku już przeszło 76 lat. specjalizuje się w wytwarzaniu łańcuchów napędowych do motocykli oraz łańcuchów rozrządu. użytkownicy jednośladów na całym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują je z powodzeniem zarówno w najcięższych motocyklach drogowych, jak też…
łańcuchy d.i.d to produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma „daido kogyo” działa na rynku już przeszło 76 lat. specjalizuje się w wytwarzaniu łańcuchów napędowych do motocykli oraz łańcuchów rozrządu. użytkownicy jednośladów na całym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują je z powodzeniem zarówno w najcięższych motocyklach drogowych, jak też…
w ofercie łańcuchów did przeznaczonych do najszybszych motocykli sportowych pojawił się właśnie nowy model 520erv7. zajął on miejsce znakomicie sprzedającego się 520erv3, który był w katalogu przez ponad 10 lat! „siódemka” charakteryzuje się zwiększoną o ok. 3% odpornością na rozciąganie i wstrząsy, a także niższym współczynnikiem tarcia. dzięki nowym uszczelkom o-ring o 13% zwiększono również…
w ofercie łańcuchów did przeznaczonych do najszybszych motocykli sportowych pojawił się właśnie nowy model 520erv7. zajął on miejsce znakomicie sprzedającego się 520erv3, który był w katalogu przez ponad 10 lat! „siódemka” charakteryzuje się zwiększoną o ok. 3% odpornością na rozciąganie i wstrząsy, a także niższym współczynnikiem tarcia. dzięki nowym uszczelkom o-ring o 13% zwiększono również…
did520vx3 to nowa generacja zastępująca łańcuch did520vx2– podwyższona wytrzymałość– dłuższy czas eksploatacji łańcucha dzięki nowym uszczelnieniom x-ringowym– większa sztywność łańcucha.zastosowanie: motocykle o max. pojemności skokowej 800cc.łańcuch x-ringowy super wzmocniony stosowany w motocyklach szosowych, enduro, cross jak i pojazdach atvłańcuchy d.i.d to produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma „daido kogyo” specjalizuje się w wytwarzaniu…
łańcuch rozrządu o podwyższonej wytrzymałości. dostępny tylko w odcinkach zanitowanych fabrycznieod 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo…
łańcuch rozrządu o podwyższonej wytrzymałości. dostępny tylko w odcinkach zanitowanych fabrycznieod 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo…
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.
nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:
• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty
• nie powoduje strat mocy
• zapewnia cichą pracę jednostki napędowej
łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. silnik o dużej mocy wymaga zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. zwarta konstrukcja wymaga zastosowania łańcucha o małym skoku ogniwa. trzydzieści lat pionierskich doświadczeń d.i.d w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt. d.i.d jako pierwsze skonstruowało i wyprodukowało łańcuchy rozrządu które łączą te dwie pożądane cechy :
• mały skok ogniwa
• wysoka wytrzymałość
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli. nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:
• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty
• nie powoduje strat mocy
• zapewnia cichą pracę jednostki napędowej
łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. silnik o dużej mocy wymaga zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. zwarta konstrukcja wymaga zastosowania łańcucha o małym skoku ogniwa. trzydzieści lat pionierskich doświadczeń d.i.d w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt. d.i.d jako pierwsze skonstruowało i wyprodukowało łańcuchy rozrządu które łączą te dwie pożądane cechy :
• mały skok ogniwa,
• wysoka wytrzymałość.
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne…
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne…
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne…
did łańcuch rozrządu didsch0411sv-130le zamknięty honda cmx1100 2021-23 crf1100 2020-22
łańcuch rozrządu o podwyższonej wytrzymałości. dostępny tylko w odcinkach zanitowanych fabrycznieod 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo…
łańcuch rozrządu o podwyższonej wytrzymałości. dostępny tylko w odcinkach zanitowanych fabrycznieod 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo…
łańcuch rozrządu o podwyższonej wytrzymałości. dostępny tylko w odcinkach zanitowanych fabrycznieod 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo…
łańcuch rozrządu o podwyższonej wytrzymałości. dostępny tylko w odcinkach zanitowanych fabrycznieod 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo…
łańcuch rozrządu o podwyższonej wytrzymałości. dostępny tylko w odcinkach zanitowanych fabrycznieod 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo…
łańcuch rozrządu o podwyższonej wytrzymałości. dostępny tylko w odcinkach zanitowanych fabrycznieod 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo…
łańcuch rozrządu o podwyższonej wytrzymałości. dostępny tylko w odcinkach zanitowanych fabrycznieod 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo…
łańcuch rozrządu o podwyższonej wytrzymałości. dostępny tylko w odcinkach zanitowanych fabrycznieod 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo…
did520vx3 to nowa generacja zastępująca łańcuch did520vx2– podwyższona wytrzymałość– dłuższy czas eksploatacji łańcucha dzięki nowym uszczelnieniom x-ringowym– większa sztywność łańcucha.zastosowanie: motocykle o max. pojemności skokowej 800cc.łańcuch x-ringowy super wzmocniony stosowany w motocyklach szosowych, enduro, cross jak i pojazdach atvłańcuchy d.i.d to produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma „daido kogyo” specjalizuje się w wytwarzaniu…
łańcuchy d.i.d to produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma daido kogyo działa na rynku już przeszło 76 lat. specjalizuje się w wytwarzaniu łańcuchów napędowych do motocykli oraz łańcuchów rozrządu. użytkownicy jednośladów na całym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują je z powodzeniem zarówno w najcięższych motocyklach drogowych, jak też…
łańcuchy d.i.d to produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma daido kogyo działa na rynku już przeszło 76 lat. specjalizuje się w wytwarzaniu łańcuchów napędowych do motocykli oraz łańcuchów rozrządu. użytkownicy jednośladów na całym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują je z powodzeniem zarówno w najcięższych motocyklach drogowych, jak też…
łańcuchy d.i.d to produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma daido kogyo działa na rynku już przeszło 76 lat. specjalizuje się w wytwarzaniu łańcuchów napędowych do motocykli oraz łańcuchów rozrządu. użytkownicy jednośladów na całym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują je z powodzeniem zarówno w najcięższych motocyklach drogowych, jak też…
łańcuchy d.i.d to produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma daido kogyo działa na rynku już przeszło 76 lat. specjalizuje się w wytwarzaniu łańcuchów napędowych do motocykli oraz łańcuchów rozrządu. użytkownicy jednośladów na całym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują je z powodzeniem zarówno w najcięższych motocyklach drogowych, jak też…
łańcuchy d.i.d to produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma daido kogyo działa na rynku już przeszło 76 lat. specjalizuje się w wytwarzaniu łańcuchów napędowych do motocykli oraz łańcuchów rozrządu. użytkownicy jednośladów na całym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują je z powodzeniem zarówno w najcięższych motocyklach drogowych, jak też…
łańcuchy d.i.d to produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma daido kogyo działa na rynku już przeszło 76 lat. specjalizuje się w wytwarzaniu łańcuchów napędowych do motocykli oraz łańcuchów rozrządu. użytkownicy jednośladów na całym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują je z powodzeniem zarówno w najcięższych motocyklach drogowych, jak też…
łańcuchy d.i.d to produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma daido kogyo działa na rynku już przeszło 76 lat. specjalizuje się w wytwarzaniu łańcuchów napędowych do motocykli oraz łańcuchów rozrządu. użytkownicy jednośladów na całym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują je z powodzeniem zarówno w najcięższych motocyklach drogowych, jak też…
Filtr oleju mf113 (hf113) motofiltro 15412-hm5-a10
opis:
mf 113 honda cbf250 2004-2006 15412-hm5-a10
trx300 sporttrax 2000-2008
trx350 fourtrax 2000-2006
trx400 fourtrax/sporttrax 2000-2009
trx420 fourtrax rancher 2010-2013
trx450 2000-2004
trx500 fourtrax foreman 2010-2013
vt125 shadow 1999-2008
xl125 varadero 2001-2012
Filtr oleju mf202 (hf202) motofiltro 15410-mb0-003
opis:
mf202 honda cb700 sc nighthawk 1984-1986 15410-679-013
15410-mb0-003
15410-mb3-003
15410-mjo-003
15410-mg7-003
cbr400r 1986-1998
cbx750f 1984-1986
nv400c steed 1988
vf1000f interceptor 1984-1985
vf1000f2 bol d’or 1985
vf1000r 1984-1986
vf1100c magna 1983-1986
vf1100s 1984-1985
vf400f 1982-1989
vf500c magna 1983-1986
vf500f interceptor 1984-1987
vf700c magna 1984-1987
vf700f 1984-1985
vf700s sabre 1982-1985
vf750c magna 1982-1984
vf750f interceptor 1983-1984
vf750s sabre 1982-1984
vfr700f 1986-1988
vfr750f 1986-1989
vt1100c shadow 1985-1989
vt500c shadow 1983-1984
vt500e 1983-1985
vt700c 1984-1987
vt750c shadow 1983-1989
vt800c 1987-1993
xlv750r 1983-1985
kawasaki en450 ltd 1985-1989 16097-1054
16097-1056
gpz500s 1987
vn750 vulcan 1986-1993
Filtr oleju mf204 (hf204) motofiltro 15410 – mcj –
opis:
mf204 arctic cat cat 650 2004-2007 3201-044
honda cb1000r 2008-2010 15410-mcj-000
15410-mcj-003
15410-mcj-505
15410-mfj-d01
cb1300 (a/f/s/sa) 2003-2010
cb600f hornet (s) 2003-2010
cb900f hornet 2002-2006
cbf1000 (a/fa) 2006-2011
cbf600 (n/na/s/sa) 2004-2010
cbr1000rr 2004-2011
cbr600f 2001-2007
cbr600rr 2003-2011
cbr900rr filreblade 2000-2003
cbr929rr 2000-2001
cbr954rr 2002-2003
fjs600 silver wing 2001-2006
gl1800 goldwing 2001-2010
nrx1800 2004-2005
nsa700 2008-2010
nss250 forza 2008-2010
nt700v deauville 2006-2011
rvt1000r 2000-2006
sh300 2007-2009
st1300 pan european 2002-2010
vfr1200 2010-2012
vfr800 2002-2009
vt1300cx 2010-2011
vt750 shadow 2004-2010
vt750 shadow spirit 2007-2011
vt750 shadow black spirit 2010-2011
vt750s 2010-2012
vtr1000f firestorm 2003-2006
vtr1000 sp1 2001
vtr1000 sp2 2002-2006
vtx1300s 2003-2007
vtx1800c 2002-2006
xl1000v varadero 2003-2011
xl700v transalp 2008-2011
kawasaki en500c 2003-2006 16097-0002
16097-0003
16097-1068
16097-1070
16097-1072
er-500 twister 2001-2006
er-6 (f/n) 650 2005-2007
gpz500s 2003-2004
kfx700 (a/b/c) 2004-2011
kle500 (a/b) 2003-2005
kvf300 (a/b) prairie 4×4 1999-2003
kvf360a prairie 4×4 2003-2011
kvf360b prairie 2×4 2003-2009
kvf360c prairie 4×4 2003-2010
kvf400 prairie 2000-2002
kvf650 (a/b/d) prairie/advantage 2002-2003
kvf650 brute force 2005-2011
kvf700 2004-2006
kvf750 brute force 2005-2011
kvx700 v-force 2004
vn1500 classic 1999-2004
vn1500 classic tourer 2001-2004
vn1500 drifter 1999-2000
vn1500 nomad 2001-2005
vn1500 mean streak 2002-2003
vn1500 r drifter 2001-2005
vn1600 classic 2003-2006
vn1600 mean streak 2004-2006
vn1600 classic tourer 2005-2006
vn1600 nomad 2006
vn2000 (limited/classic) 2004-2007
vn750 vulcan 2004-2006
vn800 (a/b classic/e drifter) 2001-2006
vn900 (b classic/c custom) 2006-2010
w650 (a/c) 1999-2006
z1000 2003-2006
z750 (s) 2004-2006
zx-10r 2004-2006
zx-12r ninja 1200 2000-2006
zx-6r 2000-2004
zx-6r 636 2002-2006
zx-6rr 2003-2006
zx-9r 2000-2003
zzr600 2002-2008
suzuki lt-v700 a 2004 k1609-71072
vz1600 marauder 2004-2005
triumph america 865 2007-2011 t1210444
boneville 800 2005-2006
boneville 865 2005-2011
daytona 650 2005
daytona 675 2006-2011
daytona 955i 2005-2006
rocket 2300 iii 2004-2009
rocket 2300 iii classic 2006-2009
rocket 2300 iii roadster 2010-2011
rocket 2300 iii touring 2008-2011
scrambler 865 2006-2011
speed triple 1050 2005-2011
speedmaster 865 2005-2011
sprint 1050 (gt/st) 2005-2011
street triple 675 2008-2011
thruxton 865 2005-2010
thunderbird 1600 2009-2011
tiger 1050 2007-2011
tiger 800 2011
tiger 955i 2005-2006
yamaha fz-1 (n/s fazer) 2006-2011 5gh-13440-20
fz-6 (n/s fazer) 2007-2010
fz-8 (n/s fazer) 2010-2011
xj6 (f diversion/n/s diversion) 2009-2011
xt1200z tenere 2010-2011
xvs1300 midnight star 2011
xvs950 midnight star 2009-2011
yfm350fx wolverine 2006-2009
yfm350 grizzly 2007-2011
yfm450fg grizzly 2007-2011
yfm450fx wolverine 2006-2011
yfm550 grizzly 4wd 2009-2011
yfm660 grizzly 4wd 2007-2008
yfm700 grizzly 2007-2011
yzf-r1 2007-2011
yzf-r6 2006-2011