Koło Zębate 3 I 4 Bieg Z18 20 Senda
koło zębate 3 i 4 bieg z18 20 senda
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I ZŁAP 5% RABATU
Wyświetlanie wszystkich wyników: 21
kolo zębate 6 biegu 25 zębów am6średnica zewnętrzna 48 mmśrednica wewnętrzna 18 mmilośc zębów 25produkowane przez portugalską firmę jasil skrzynie biegów serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się do tuningu. spełniają najwyższe normy dotyczące wytrzymałości i trwałości elementów roboczych silnika.
kolo zębate wtórne 1 biegu 36 zębów am6uwaga: zdjęcie poglądoweprodukowane przez portugalską firmę jasil skrzynie biegów serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się do tuningu. spełniają najwyższe normy dotyczące wytrzymałości i trwałości elementów roboczych silnika.
kolo zębate wtórne 2 biegu 33 zęby am6uwaga: zdjęcie poglądoweprodukowane przez portugalską firmę jasil skrzynie biegów serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się do tuningu. spełniają najwyższe normy dotyczące wytrzymałości i trwałości elementów roboczych silnika.
kolo zębate wtórne 4 biegu 27 zębów am6uwaga: zdjęcie poglądoweprodukowane przez portugalską firmę jasil skrzynie biegów serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się do tuningu. spełniają najwyższe normy dotyczące wytrzymałości i trwałości elementów roboczych silnika.
kolo zębate wtórne 5 biegu 25 zębów am6uwaga: zdjęcie poglądoweprodukowane przez portugalską firmę jasil skrzynie biegów serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się do tuningu. spełniają najwyższe normy dotyczące wytrzymałości i trwałości elementów roboczych silnika.
wałek główny am6 12 zębówuwaga: zdjęcie poglądoweprodukowane przez portugalską firmę jasil skrzynie biegów serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się do tuningu. spełniają najwyższe normy dotyczące wytrzymałości i trwałości elementów roboczych silnika.