Tłok Piaggio Vespa Leader 125 4t 4v 57,00
tłok piaggio vespa leader 125 4t 4v 57,00
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I ZŁAP 5% RABATU
Kwota: 6387,36 zł
Wyświetlanie 433–480 z 572 wyników
tłok piaggio vespa leader 125 4t 4v 57,00
tłok kompletny meteor o średnicy 58,00 mm. tłok dedykowany do skuterów piaggio z czerozaworową głowicą.
dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
d – 58,00
c – 24,3
h – 0
l – 47,5
ød – 16
tłok kompletny meteor o średnicy 47,80 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 28 mm.
meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
malossi,
polini,
pinasco,
top performances.
firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.
tłok kompletny meteor o średnicy 48,00 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 28 mm.
dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
d – 48
c – 26,5
h – 1,5
l – 50
ød – 12
meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
malossi,
polini,
pinasco,
top performances.
firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.
tłok kompletny meteor o średnicy 55,50 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 27 mm.
dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
d – 55,50
c – 29
h – 3,2
l – 63,2
ød – 15
meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
malossi,
polini,
pinasco,
top performances.
firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.
tłok kompletny meteor o średnicy 47,80 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 27 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 47,80c – 20,2h – 2,5l – 45ød – 10meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.obecnie zgodnie z trendami na…
tłok kompletny meteor o średnicy 41,50 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 24 mm.
dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
d – 41,50
c – 19,2
h – 3,3
l – 45,5
ød – 10
meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
malossi,
polini,
pinasco,
top performances.
firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.
tłok kompletny meteor o średnicy 42,00 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 24 mm.
dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
d – 42
c – 19,2
h – 3,3
l – 45,5
ød – 10
meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
malossi,
polini,
pinasco,
top performances.
firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.
tłok kompletny meteor o średnicy 41,00 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 24 mm.
dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
d – 41
c – 19,2
h – 3,3
l – 45,5
ød – 10
meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
malossi,
polini,
pinasco,
top performances.
firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.
tłok kompletny meteor o średnicy 56,50 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego.
dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 56,50c – 25
h – 0
l – 57,30
ød – 16
nowość ! meteor przygotował nową linię tłoków kutych do motocykli . tłoki wykonane są z najwyższej jakości materiałów. produkcja odbywa się z wykiorzystaniem najwyższej technologi.
meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwu i czterosuwowym.
jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
malossi,
polini,
pinasco,
top performances.
firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.
tłok kompletny meteor o średnicy 58,00 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 38 mm.
dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
d – 58
c – 35
h – 7
l – 72
ød – 15
meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
malossi,
polini,
pinasco,
top performances.
firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.
tłok kompletny meteor o średnicy 58,40 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 38 mm.
dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
d – 58,40
c – 35
h – 7
l – 72
ød – 15
meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
malossi,
polini,
pinasco,
top performances.
firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.
tłok kompletny meteor o średnicy 47,00 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 29,5 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 47,00c – 24,5h – 2,5l – 50,5ød – 10meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.obecnie zgodnie z trendami na…
tłok kompletny meteor o średnicy 47,40 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 29,5 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 47,40c – 24,5h – 2,5l – 50,5ød – 10meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.obecnie zgodnie z trendami na…
tłok yamaha majesty versity aprilia 300 4t
tłok kompletny meteor o średnicy 52,50 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków : 34,5 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 52,50c – 33,5h – 3,2l – 63,5ød – 14meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.obecnie zgodnie z trendami…
tłok kompletny meteor o średnicy 56,00 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 28 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 56,00c – 30h – 3,5l – 65,5ød – 16meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.obecnie zgodnie z trendami na…
tłok kompletny meteor o średnicy 57,00 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 28 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 57c – 30h – 3,5l – 65,5ød – 16meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.obecnie zgodnie z trendami na…
tłok meteor
fantic xe-xx 125 21-22 yamaha yz/wr 125 05 -22 (53,96) sel. c
kod produktu: pc1821c
charakterystyka produktu:
·
tłok kompletny meteor
·
wymiar nominalny: 54 mm
·
d – średnica tłoka: 53,96 mm
·
l – wysokość całkowita tłoka: 58,5 mm
·
c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 28,5 mm
·
w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia, 2
pierścienie
·
sworzeń: 15 x 45 x 10 mm (sp150450100yb4i)
·
zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1510set)
·
pierścienie: 2 sztuki – 354 x 1 x 2,25 mm (n0540010022530kbi)
·
najwyższa jakość wykonania
zastosowanie: fantic xe-xx 125 21-22 yamaha yz/wr 125 05
-22
meteor od 1952
roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z
najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów
nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są
metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość
krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając
gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w
ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich
temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.
tłok meteor
yamaha yz250 99-22 (66,36) sel. c
kod produktu: pc2395c
charakterystyka produktu:
·
tłok kompletny meteor
·
wymiar nominalny: 66,4 mm
·
d – średnica tłoka: 66,36 mm
·
l – wysokość całkowita tłoka: 79 mm
·
c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 38 mm
·
w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
pierścienie
·
sworzeń: 18 x 56 x 13 mm (sp180560130y4i)
·
zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1812set)
·
pierścienie: 66,4 x 1 x 2,45 mm (n0664010024530kbi)
·
najwyższa jakość wykonania
zastosowanie: yamaha yz 250 99-22
meteor od 1952
roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka
zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich
temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w
silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w
wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.
tłok meteoryamaha yz250f 16-18 wr250f 18-19 (76,96)sprężanie 13.5:1 sel. bkod produktu: pc2501bcharakterystyka produktu:·tłok kompletny meteor·wymiar nominalny: 77 mm·d – średnica tłoka: 76,96 mm·l – wysokość całkowita tłoka: 33,1 mm·c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 20,3 mm·w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,pierścienie·sworzeń: 16 x 38 x 10 mm (sp160380100zf2i)·zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1612set)·pierścienie: 77 x…
tłok meteor
yamaha yz250f 16-18 wr250f 18-19 (76,97)
sprężanie 13.5:1 sel. c
kod produktu: pc2501c
charakterystyka produktu:
·
tłok kompletny meteor
·
wymiar nominalny: 77 mm
·
d – średnica tłoka: 76,97 mm
·
l – wysokość całkowita tłoka: 33,1 mm
·
c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 20,3 mm
·
w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
pierścienie
·
sworzeń: 16 x 38 x 10 mm (sp160380100zf2i)
·
zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1612set)
·
pierścienie: 77 x 0,8 x 1,5 mm (nsmot770002)
·
najwyższa jakość wykonania
zastosowanie: yamaha yz250f 16-18, wr250f 18-19
meteor od 1952
roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość
krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając
gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w
ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich
temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.
tłok meteor
yamaha yz250f 19-22 (76,97) sprężanie 13.8:1 sel. c
kod produktu: pc2708c
charakterystyka produktu:
·
tłok kompletny meteor
·
wymiar nominalny: 77 mm
·
d – średnica tłoka: 76,97 mm
·
l – wysokość całkowita tłoka: 33,4 mm
·
c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 20,2 mm
·
w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
pierścienie
·
sworzeń: 16 x 38 x 10 mm (sp160380100zg2i)
·
zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1612set)
·
pierścienie: 77 x 0,8 x 1,5 mm (tsmot770004i)
·
najwyższa jakość wykonania
zastosowanie: yamaha yz250f 19-22
meteor od 1952
roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość
krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając
gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w
ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich
temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.
tłok meteor
yamaha yz450f 20-22 (96,95) sprężanie 13:1 sel. b
kod produktu: pc2768b
charakterystyka produktu:
·
tłok kompletny meteor
·
wymiar nominalny: 97 mm
·
d – średnica tłoka: 96,95 mm
·
l – wysokość całkowita tłoka: 40,3 mm
·
c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 24,1 mm
·
w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
pierścienie
·
sworzeń: 18 x 49 x 10 mm (sp180490100zf2i)
·
zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1812set)
·
pierścienie: 97 x 1 x 1,5 mm (tsmot970003i)
·
najwyższa jakość wykonania
zastosowanie: yamaha yz450f 20-22
meteor od 1952
roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość
krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając
gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w
ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich
temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.
tłok meteor
yamaha yz450f 20-22 (96,96) sprężanie 13:1 sel. c
kod produktu: pc2768c
charakterystyka produktu:
·
tłok kompletny meteor
·
wymiar nominalny: 97 mm
·
d – średnica tłoka: 96,96 mm
·
l – wysokość całkowita tłoka: 40,3 mm
·
c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 24,1 mm
·
w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
pierścienie
·
sworzeń: 18 x 49 x 10 mm (sp180490100zf2i)
·
zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1812set)
·
pierścienie: 97 x 1 x 1,5 mm (tsmot970003i)
·
najwyższa jakość wykonania
zastosowanie: yamaha yz450f 20-22
meteor od 1952
roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość
krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając
gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w
ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich
temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.
cena za 1 szt.vesrah- japońska firma powstała w 1950 roku początkowo jako „takara corporation”.główną dziedziną działalności przedsiębiorstwa jest produkcja części układów hamulcowych m.in klocków i szczęk hamulcowych używanych przez japońskich producentów jako oryginalne wyposażenie motocykli (oem).wszystkie części vesrah produkowane są w japonii z najlepszych materiałów co gwarantuje produkty o najwyższej jakości, niezawodności i trwałości.
cena za 1 szt.vesrah- japońska firma powstała w 1950 roku początkowo jako „takara corporation”.główną dziedziną działalności przedsiębiorstwa jest produkcja części układów hamulcowych m.in klocków i szczęk hamulcowych używanych przez japońskich producentów jako oryginalne wyposażenie motocykli (oem).wszystkie części vesrah produkowane są w japonii z najlepszych materiałów co gwarantuje produkty o najwyższej jakości, niezawodności i trwałości.katalog producenta…
uszczelka pokrywy sprzęgła vesrah honda cbr600 f3super sportkod produktu: vl-1070charakterystykaproduktu:·uszczelkapokrywy sprzęgła·najwyższajakość wykonaniazastosowanie: hondavesrah tojapońska firma, która powstała w 1950 roku i od początku swojej działalnościcharakteryzowała się produktami najwyższej klasy. bardzo wysoka jakość częścisprawiła, że producent w krótkim okresie opanował światowe rynki stając sięczołowym dostawcą części motocyklowych, a produkty vesrah stałysię najczęściej polecanymi przez znawców branży.
uszczelka pokrywy sprzęgła vesrah suzuki vs1400 vl1500vs1500 intruderkod produktu: vl-3066charakterystykaproduktu:·uszczelkapokrywy sprzęgła·najwyższajakość wykonaniazastosowanie: suzukivesrah tojapońska firma, która powstała w 1950 roku i od początku swojejdziałalności charakteryzowała się produktami najwyższej klasy. bardzo wysoka jakość części sprawiła, że producent w krótkimokresie opanował światowe rynki stając się czołowym dostawcą częścimotocyklowych, a produkty vesrah stały się najczęściejpolecanymi przez znawców branży.
uszczelniacze zawieszenia vesrah są montowane fabrycznie przez wiekszośc japońskich producentów motocykli.
uszczelniacz
zaworowy 4,8×7,8×7,8×10,9 mm 125/1200 ccm yamaha xt350 yz450 vmx12 vesrah
kod produktu: vs-2004
charakterystyka
produktu:
·
uszczelniacz
zaworowy z przeznaczeniem do silników 180/1100 ccm
·
wyprodukowana
według standardów jakości iso
wymiary wyszczególniono
poglądowo na drugim zdjęciu:
·
szerokość a – 10,9
mm
·
szerokość b – 6,8
mm
·
średnica
wewnętrzna na zawór c – 4,8 mm
·
wysokość d – 7,8
mm
·
wysokość e – 6,8
mm
·
średnica
wewnętrzna na prowadnice f – 7,8 mm
zastosowanie: yamaha szczegóły podane w
zakładce „pasuje do” i tabelce poniżej
vesrah – japońska firma powstała w 1950 roku początkowo jako „takara corporation”. w ofercie firmy
znajdziemy: klocki i szczęki hamulcowe, uszczelki, filtry oleju, tarcze sprzęgła, zestawy sprzęgła, uszczelniacze, paski napędowe, zawory i korbowody. wszystkie części
produkowane, są w japonii z najlepszych materiałów co gwarantuje produkty o
najwyższej jakości, niezawodności i trwałości
USZCZELNIACZ
ZAWOROWY 4,6X7,9X8,6X9,8 MM SUZUKI 250/1300 CCM DR-Z400 VZ400 GSX1300 VESRAH
Kod produktu: VS-3004
Charakterystyka
produktu:
·
Uszczelniacz
zaworowy z przeznaczeniem do silników 250/1300 ccm
·
Wyprodukowana
według standardów jakości ISO
Wymiary wyszczególniono
poglądowo na drugim zdjęciu:
·
Szerokość A – 9,8
mm
·
Szerokość B – 7,5
mm
·
Średnica
wewnętrzna na zawór C – 4,6 mm
·
Wysokość D – 8,6
mm
·
Wysokość E – 6,3
mm
·
Średnica
wewnętrzna na prowadnice F – 8,6 mm
Zastosowanie: SUZUKI szczegóły podane w
zakładce „pasuje do” i tabelce poniżej
VESRAH – japońska firma powstała w 1950 roku początkowo jako
„Takara Corporation”. W ofercie firmy
znajdziemy: klocki i szczęki hamulcowe, uszczelki,
filtry oleju, tarcze sprzęgła, zestawy sprzęgła, uszczelniacze, paski napędowe,
zawory i korbowody. Wszystkie
części produkowane, są w Japonii z najlepszych materiałów co gwarantuje
produkty o najwyższej jakości, niezawodności i trwałości
uszczelniacz
zaworowy 5,6×7,8×8,3×10,8 mm 80/1500 ccm cb1000 gl1500 trx450r vesrah
kod produktu: vs-1006
charakterystyka
produktu:
·
uszczelniacz
zaworowy z przeznaczeniem do silników 80/1500 ccm
·
oem honda 12209-428-003, 12209-422-005,
12209-kl4-005, 12208-413-003
·
wyprodukowana
według standardów jakości iso
wymiary wyszczególniono
poglądowo na drugim zdjęciu:
·
szerokość a – 10,8
mm
·
szerokość b – 6,8
mm
·
średnica
wewnętrzna na zawór c – 5,6 mm
·
wysokość d – 8,3
mm
·
wysokość e –
6,5 mm
·
średnica
wewnętrzna na prowadnice f – 7,8 mm
zastosowanie: honda szczegóły podane w
zakładce „pasuje do” i tabelce poniżej
vesrah – japońska firma powstała w 1950 roku początkowo jako „takara corporation”. w ofercie firmy znajdziemy: klocki i szczęki hamulcowe, uszczelki, filtry oleju, tarcze sprzęgła, zestawy sprzęgła, uszczelniacze, paski napędowe, zawory i korbowody. wszystkie części produkowane,
są w japonii z najlepszych materiałów co gwarantuje produkty o najwyższej
jakości, niezawodności i trwałości
uszczelniacz zaworowy 6,1×9,3x106x13,6 mm 500/1200 ccm honda xr600r xl650 gl1200l vesrah
kod produktu: vs-1007
charakterystyka
produktu:
·
uszczelniacz
zaworowy z przeznaczeniem do silników 500/1200 ccm
·
wyprodukowana
według standardów jakości iso
wymiary wyszczególniono
poglądowo na drugim zdjęciu:
·
szerokość a – 13,6
mm
·
szerokość b – 10,5
mm
·
średnica
wewnętrzna na zawór c – 6,1 mm
·
wysokość d – 9,3
mm
·
wysokość e –
6,5 mm
·
średnica
wewnętrzna na prowadnice f – 7,7 mm
zastosowanie: honda szczegóły podane w
zakładce „pasuje do” i tabelce poniżej
vesrah – japońska firma powstała w 1950 roku początkowo jako „takara corporation”. w ofercie firmy
znajdziemy: klocki i szczęki hamulcowe, uszczelki, filtry oleju, tarcze sprzęgła, zestawy sprzęgła, uszczelniacze, paski napędowe, zawory i korbowody. wszystkie części
produkowane, są w japonii z najlepszych materiałów co gwarantuje produkty o
najwyższej jakości, niezawodności i trwałości
uszczelniacz
zaworowy 4,8×7,4×7,9×10,1 mm 250/1800 ccm vt600cd2 xr650r vt1100c2 vesrah
kod produktu: vs-1012
charakterystyka
produktu:
·
uszczelniacz
zaworowy z przeznaczeniem do silników 250/1800 ccm
·
wyprodukowana
według standardów jakości iso
wymiary wyszczególniono
poglądowo na drugim zdjęciu:
·
szerokość a – 10,1
mm
·
szerokość b – 7,3
mm
·
średnica
wewnętrzna na zawór c – 4,8 mm
·
wysokość d – 7,4
mm
·
wysokość e –
6,6 mm
·
średnica
wewnętrzna na prowadnice f – 7,7 mm
zastosowanie: honda szczegóły podane w
zakładce „pasuje do” i tabelce poniżej
vesrah – japońska firma powstała w 1950 roku początkowo jako „takara corporation”. w ofercie firmy
znajdziemy: klocki i szczęki hamulcowe, uszczelki, filtry oleju, tarcze sprzęgła, zestawy sprzęgła, uszczelniacze, paski napędowe, zawory i korbowody. wszystkie części
produkowane, są w japonii z najlepszych materiałów co gwarantuje produkty o
najwyższej jakości, niezawodności i trwałości
uszczelniacz
zaworowy 4,6×7,4×8,3×10,3 mm 50/1800 ccm crf50f trx450er nc750 vesrah
kod produktu: vs-1013
charakterystyka
produktu:
·
uszczelniacz
zaworowy z przeznaczeniem do silników 50/1800 ccm
·
wyprodukowana
według standardów jakości iso
wymiary wyszczególniono
poglądowo na drugim zdjęciu:
·
szerokość a – 10,3
mm
·
szerokość b – 7,5
mm
·
średnica
wewnętrzna na zawór c – 4,6 mm
·
wysokość d – 8,3
mm
·
wysokość e –
6,7 mm
·
średnica
wewnętrzna na prowadnice f – 7,4 mm
zastosowanie: honda szczegóły podane w
zakładce „pasuje do” i tabelce poniżej
vesrah – japońska firma powstała w 1950 roku początkowo jako „takara corporation”. w ofercie firmy
znajdziemy: klocki i szczęki hamulcowe, uszczelki, filtry oleju, tarcze sprzęgła, zestawy sprzęgła, uszczelniacze, paski napędowe, zawory i korbowody. wszystkie części
produkowane, są w japonii z najlepszych materiałów co gwarantuje produkty o
najwyższej jakości, niezawodności i trwałości
uszczelniacz
zaworowy 4,3×7,6×8,x9,5 mm 50/1800 ccm chf50 cbr250 cbr400 vfr800 vesrah
kod produktu: vs-1014
charakterystyka
produktu:
·
uszczelniacz
zaworowy z przeznaczeniem do silników 50/1800 ccm
·
wyprodukowana
według standardów jakości iso
wymiary wyszczególniono
poglądowo na drugim zdjęciu:
·
szerokość a – 9,5
mm
·
szerokość b – 7,1
mm
·
średnica
wewnętrzna na zawór c – 4,3 mm
·
wysokość d – 8,0
mm
·
wysokość e –
6,5 mm
·
średnica
wewnętrzna na prowadnice f – 7,6 mm
zastosowanie: honda szczegóły podane w
zakładce „pasuje do” i tabelce poniżej
vesrah – japońska firma powstała w 1950 roku początkowo jako „takara corporation”. w ofercie firmy
znajdziemy: klocki i szczęki hamulcowe, uszczelki, filtry oleju, tarcze sprzęgła, zestawy sprzęgła, uszczelniacze, paski napędowe, zawory i korbowody. wszystkie części
produkowane, są w japonii z najlepszych materiałów co gwarantuje produkty o
najwyższej jakości, niezawodności i trwałości
uszczelniacz
zaworowy 3,6×7,2×7,6×9,5 mm 600/1000 ccm cb600 cbr1000 vesrah
kod produktu: vs-1015
charakterystyka
produktu:
·
uszczelniacz
zaworowy z przeznaczeniem do silników 600/1000 ccm
·
wyprodukowana
według standardów jakości iso
wymiary wyszczególniono
poglądowo na drugim zdjęciu:
·
szerokość a – 9,5
mm
·
szerokość b – 6,4
mm
·
średnica
wewnętrzna na zawór c – 3,6 mm
·
wysokość d – 7,6
mm
·
wysokość e –
6,8 mm
·
średnica
wewnętrzna na prowadnice f – 7,2 mm
zastosowanie: honda szczegóły podane w
zakładce „pasuje do” i tabelce poniżej
vesrah – japońska firma powstała w 1950 roku początkowo jako „takara corporation”. w ofercie firmy
znajdziemy: klocki i szczęki hamulcowe, uszczelki, filtry oleju, tarcze sprzęgła, zestawy sprzęgła, uszczelniacze, paski napędowe, zawory i korbowody. wszystkie części
produkowane, są w japonii z najlepszych materiałów co gwarantuje produkty o
najwyższej jakości, niezawodności i trwałości
uszczelniacz
zaworowy 180/1300 ccm yamaha tw200 tt-r225 yfm250 yfm700 xvs1300 vesrah
kod produktu: vs-2003
charakterystyka
produktu:
·
uszczelniacz
zaworowy z przeznaczeniem do silników 180/1300 ccm
·
wyprodukowana
według standardów jakości iso
zastosowanie: yamaha szczegóły podane w
zakładce „pasuje do” i tabelce poniżej
vesrah – japońska firma powstała w 1950 roku początkowo jako „takara corporation”. w ofercie firmy
znajdziemy: klocki i szczęki hamulcowe, uszczelki, filtry oleju, tarcze sprzęgła, zestawy sprzęgła, uszczelniacze, paski napędowe, zawory i korbowody. wszystkie części
produkowane, są w japonii z najlepszych materiałów co gwarantuje produkty o
najwyższej jakości, niezawodności i trwałości
uszczelniacz
zaworowy 4,8×7,8×7,8×10,9 mm 125/1200 ccm yamaha xt350 yz450 vmx12 vesrah
kod produktu: vs-2004
charakterystyka
produktu:
·
uszczelniacz
zaworowy z przeznaczeniem do silników 180/1100 ccm
·
wyprodukowana
według standardów jakości iso
wymiary wyszczególniono
poglądowo na drugim zdjęciu:
·
szerokość a – 10,9
mm
·
szerokość b – 6,8
mm
·
średnica
wewnętrzna na zawór c – 4,8 mm
·
wysokość d – 7,8
mm
·
wysokość e – 6,8
mm
·
średnica
wewnętrzna na prowadnice f – 7,8 mm
zastosowanie: yamaha szczegóły podane w
zakładce „pasuje do” i tabelce poniżej
vesrah – japońska firma powstała w 1950 roku początkowo jako „takara corporation”. w ofercie firmy
znajdziemy: klocki i szczęki hamulcowe, uszczelki, filtry oleju, tarcze sprzęgła, zestawy sprzęgła, uszczelniacze, paski napędowe, zawory i korbowody. wszystkie części
produkowane, są w japonii z najlepszych materiałów co gwarantuje produkty o
najwyższej jakości, niezawodności i trwałości
uszczelniacz
zaworowy 4,3×7,2×7,7×9,8 mm 90/1000 ccm yamaha tt-r90 fzr600 fzr1000 vesrah
kod produktu: vs-2007
charakterystyka
produktu:
·
uszczelniacz
zaworowy z przeznaczeniem do silników 90/1000 ccm
·
wyprodukowana
według standardów jakości iso
wymiary wyszczególniono
poglądowo na drugim zdjęciu:
·
szerokość a – 9,8
mm
·
szerokość b – 7,2
mm
·
średnica
wewnętrzna na zawór c – 4,3 mm
·
wysokość d – 7,7
mm
·
wysokość e – 6,7
mm
·
średnica
wewnętrzna na prowadnice f – 7,2 mm
zastosowanie: yamaha szczegóły podane w
zakładce „pasuje do” i tabelce poniżej
vesrah – japońska firma powstała w 1950 roku początkowo jako „takara corporation”. w ofercie firmy
znajdziemy: klocki i szczęki hamulcowe, uszczelki, filtry oleju, tarcze sprzęgła, zestawy sprzęgła, uszczelniacze, paski napędowe, zawory i korbowody. wszystkie części
produkowane, są w japonii z najlepszych materiałów co gwarantuje produkty o
najwyższej jakości, niezawodności i trwałości
uszczelniacz
zaworowy 4,4x8x8,2×10,1 mm 250/1000 ccm yamaha cp250 yz250 yzf-r6 vesrah
kod produktu: vs-2008
charakterystyka
produktu:
·
uszczelniacz
zaworowy z przeznaczeniem do silników 250/1000 ccm
·
wyprodukowana
według standardów jakości iso
wymiary wyszczególniono
poglądowo na drugim zdjęciu:
·
szerokość a – 10,1
mm
·
szerokość b – 6,7
mm
·
średnica
wewnętrzna na zawór c – 4,4 mm
·
wysokość d – 8,0
mm
·
wysokość e – 6,7
mm
·
średnica
wewnętrzna na prowadnice f – 8,2 mm
zastosowanie: yamaha szczegóły podane w
zakładce „pasuje do” i tabelce poniżej
vesrah – japońska firma powstała w 1950 roku początkowo jako „takara corporation”. w ofercie firmy
znajdziemy: klocki i szczęki hamulcowe, uszczelki, filtry oleju, tarcze sprzęgła, zestawy sprzęgła, uszczelniacze, paski napędowe, zawory i korbowody. wszystkie części
produkowane, są w japonii z najlepszych materiałów co gwarantuje produkty o
najwyższej jakości, niezawodności i trwałości