Bęben Sprzęgła Odśrodkowego Aprilia 400cc
bęben sprzęgła odśrodkowego aprilia 400cc
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I ZŁAP 5% RABATU
Wyświetlanie 1–48 z 350 wyników
bęben sprzęgła odśrodkowego aprilia 400cc
bęben sprzegła odśrodkowego do silników gilera/piaggiośrednica wałka sprzęgłowego 17 mmśrednica bębna 134 mmzastosowanie:gilleradna 125-180-200 runner vx 00/02piaggiobeverly 125-200liberty 125-200×9 125-200 01/03×9 180 00/03skipper 4t 125-150 00/02vespa et4 125 150 99/02vespa gt125-200hexagon gtx 125-180zip 125 00rms to włoska firma oferująca zamienniki o sprawdzonej jakości. artykuły są bardzo dobrze skatalogowane i opakowane. stanowią alternatywę dla części orginalnych….
Dzwon sprzęgła yamaha aprilia benelli mbk 107mm rms
Filtr powietrza gilera dna runner stalker storm / derbi atlantis boulevard gp1 sonar / piaggio ape diesis fly liberty nrg typhoon vespa zip ape 50-220 rms
zewnętrzne koło wariatora (alu) do silników skuterowych minarelli.stary kod: rms 10 032 0210rms to włoska firma oferująca zamienniki o sprawdzonej jakości. artykuły są bardzo dobrze skatalogowane i opakowane. stanowią alternatywę dla części orginalnych. często produkowane są w tych samych fabrykach. można znaleźć tu produkty renomowanych firm takich jak skf, dayco, forsa ufi, nhc. oferta obejmuje…
zewnętrzne koło wariatora (alu) do silników skuterowych minarelli.stary kod: rms 10 032 0210rms to włoska firma oferująca zamienniki o sprawdzonej jakości. artykuły są bardzo dobrze skatalogowane i opakowane. stanowią alternatywę dla części orginalnych. często produkowane są w tych samych fabrykach. można znaleźć tu produkty renomowanych firm takich jak skf, dayco, forsa ufi, nhc. oferta obejmuje…
Kranik paliwa piaggio liberty nrg vespa zip 50/125ccm rms
Kranik paliwa piaggio liberty nrg vespa zip 50/125ccm rms
Kurtka ls2 norway man blue black grey red xxl
kurtka ls2 norway, pełna homologacja pren 17092-3:2018, poziom aa —————————————————————————————— konstrukcja: poszycie: oxford 450d (poliester), poliester ripstop podszewka siatkowa membrana 5000 mm wypinana przepuszczalność powietrza: 3000 g/m2/24h wypinana podpinka ocieplająca —————————————————————————————— rozmiary: męska: od s do 5xl —————————————————————————————— cechy: otwierane klapy/szczeliny wentylacyjne na przedzie, z zamkiem błyskawicznym i mocowaniem magnesami otwierane szczeliny wentylacyjne na plecach i ramionach aplikacje odblaskowe zamek ykk zamek do spięcia ze spodniami wzmocnienia z tkaniny odpornej na ścieranie na barkach dobra przepuszczalność powietrza i absorpcja wilgoci regulowane zapięcie kołnierza regulacja obwodu ramion i talii (paski z klamrami) regulacja obwodu mankietów (rzepy) 2 kieszenie boczne zapinane na zamki 1 kieszeń na piersi 1 kieszeń wewnętrzna 2 wodoszczelne kieszenie wewnętrzne —————————————————————————————— bezpieczeństwo: miękkie, pochłaniające energię ochraniacze na barkach i łokciach ochraniacze wyjmowane, certyfikowane wg ce en1621-1: 2012 poziom 1 regulacja położenia ochraniaczy łokci (2 poziomy) wzmocnione szwy w najbardziej narażonych miejscach kieszeń na ochraniacz pleców kompatybilna np. z sas-tec ©
Kurtka ls2 serra evo man black5xl
kurtka ls2 serra, pełna homologacja pren 17092-3-2018, poziom aa
konstrukcja:
poszycie: poliester 600d 92t, poliester ripstop
podszewka siatkowa
membrana 5000 mm wszyta na stałe
przepuszczalność powietrza: 3000 g/m2/24h
wypinana podpinka ocieplająca
rozmiary:
męska: od s do 5xl
damska: od xs do 5xl
cechy:
miękka wyściółka wokół szyi
otwierane klapy/szczeliny wentylacyjne na przedzie
otwierane klapy/szczeliny wentylacyjne na plecach
aplikacje odblaskowe
zamek ykk
zamek do spięcia ze spodniami
wzmocnienia z tkaniny odpornej na ścieranie na barkach
dobra przepuszczalność powietrza i absorpcja wilgoci
2 kieszenie boczne zapinane na zamki
1 kieszeń na piersi
1 kieszeń wewnętrzna
1 wodoszczelna kieszeń wewnętrzna
regulacja obwodu kołnierza
regulacja obwodu ramion i talii (paski z klamrami)
regulacja obwodu mankietów (rzepy)
bezpieczeństwo:
miękkie, pochłaniające energię ochraniacze na barkach i łokciach
ochraniacze wyjmowane, certyfikowane wg ce en1621-1: 2012 poziom 1
regulacja położenia ochraniaczy łokci (2 poziomy)
wzmocnione szwy w najbardziej narażonych miejscach
kieszeń na ochraniacz pleców kompatybilna np. z sas-tec ©
firma kmc jest światowym liderem w produkcji łańcuchów rowerowych. poza łańcuchami rowerowymi kmc produkuje łańcuchy do motocykli, samochodów i dla przemysłu. stosowanie przez kmc najlepszych materiałów i nowoczesnych technologii jest gwarancją poprawnego działania mechanizmu napędowego w motocyklach czy rowerach, w których zastosowano łańcuch kmc.łańcuch bezoringowyzastosowanie : motorowery, motocykle o max. pojemności 150cc.
firma kmc jest światowym liderem w produkcji łańcuchów rowerowych. poza łańcuchami rowerowymi kmc produkuje łańcuchy do motocykli, samochodów i dla przemysłu. stosowanie przez kmc najlepszych materiałów i nowoczesnych technologii jest gwarancją poprawnego działania mechanizmu napędowego w motocyklach czy rowerach, w których zastosowano łańcuch kmc.łańcuch bezoringowyzastosowanie : motorowery, motocykle o max. pojemności 150cc.
Łańcuch napędowy iris 415 gsx 112l złoty
wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.
Wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.
Wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.
Łańcuch napędowy iris 415 gsx 128l złoty
wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.
Łańcuch napędowy iris 415 rx 120l srebrny
superwzmocniony łańcuch o uniwersalnym zastosowaniu. Posiada najwyższe parametry użytkowe wśród łańcuchów pozbawionych uszczelnień. Charakteryzuje się doskonałą odpornością na zużycie i rozciąganie. Zalecany do zastosowań standardowych i wyścigowych, gdzie nie jest wymagany łańcuch z pierścieniami uszczelniającymi.
Superwzmocniony łańcuch o uniwersalnym zastosowaniu. Posiada najwyższe parametry użytkowe wśród łańcuchów pozbawionych uszczelnień. Charakteryzuje się doskonałą odpornością na zużycie i rozciąganie. Zalecany do zastosowań standardowych i wyścigowych, gdzie nie jest wymagany łańcuch z pierścieniami uszczelniającymi.
Superwzmocniony łańcuch o uniwersalnym zastosowaniu. Posiada najwyższe parametry użytkowe wśród łańcuchów pozbawionych uszczelnień. Charakteryzuje się doskonałą odpornością na zużycie i rozciąganie. Zalecany do zastosowań standardowych i wyścigowych, gdzie nie jest wymagany łańcuch z pierścieniami uszczelniającymi.
Standardowy łańcuch do zastosowania w motocyklach o małej i średniej pojemności skokowej do 250 cm3. Seria tx zapewnia bardzo konkurencyjny stosunek jakości do ceny.
Standardowy łańcuch do zastosowania w motocyklach o małej i średniej pojemności skokowej do 250 cm3. Seria tx zapewnia bardzo konkurencyjny stosunek jakości do ceny.
Standardowy łańcuch do zastosowania w motocyklach o małej i średniej pojemności skokowej do 250 cm3. Seria tx zapewnia bardzo konkurencyjny stosunek jakości do ceny.
Standardowy łańcuch do zastosowania w motocyklach o małej i średniej pojemności skokowej do 250 cm3. Seria tx zapewnia bardzo konkurencyjny stosunek jakości do ceny.
Łańcuch napędowy iris 415 tx 140l czarny
standardowy łańcuch do zastosowania w motocyklach o małej i średniej pojemności skokowej do 250 cm3. Seria tx zapewnia bardzo konkurencyjny stosunek jakości do ceny.
Wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.
Wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.
Wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.
Łańcuch napędowy iris 420 gsx 140l złoty
wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.
Superwzmocniony łańcuch o uniwersalnym zastosowaniu. Posiada najwyższe parametry użytkowe wśród łańcuchów pozbawionych uszczelnień. Charakteryzuje się doskonałą odpornością na zużycie i rozciąganie. Zalecany do zastosowań standardowych i wyścigowych, gdzie nie jest wymagany łańcuch z pierścieniami uszczelniającymi.
Standardowy łańcuch do zastosowania w motocyklach o małej i średniej pojemności skokowej do 250 cm3. Seria tx zapewnia bardzo konkurencyjny stosunek jakości do ceny.
Wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.
Wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.
Wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.
Wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.
Wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.
Łańcuch napędowy iris 428 o-ring 124l złoty
łańcuch o trwałości wydłużonej dzięki stałemu smarowaniu zapewnionemu przez pierścienie uszczelniające przestrzeń wewnątrz rolki. Dostępny w bardzo szerokim zakresie rozmiarów pokrywającym niemal wszystkie typy łańcuchów stosowanych w motocyklach.
Łańcuch o trwałości wydłużonej dzięki stałemu smarowaniu zapewnionemu przez pierścienie uszczelniające przestrzeń wewnątrz rolki. Dostępny w bardzo szerokim zakresie rozmiarów pokrywającym niemal wszystkie typy łańcuchów stosowanych w motocyklach.
uwaga – w zestawie wyłącznie zapinka.
Specjalistyczny łańcuch do profesjonalnego zastosowania w motocyklach crossowych o pojemności do 500 cm3 oraz trialowych. Zaprojektowany w celu redukcji wagi oraz zapewnienia maksymalnej odporności na zużycie i rozciąganie. Dostępny w wariantach: 520 rxp motocross 250 cm3-500 cm3, 520 pro motocross 125 cm3, 520rxl trial.
Specjalistyczny łańcuch do profesjonalnego zastosowania w motocyklach crossowych o pojemności do 500 cm3 oraz trialowych. Zaprojektowany w celu redukcji wagi oraz zapewnienia maksymalnej odporności na zużycie i rozciąganie. Dostępny w wariantach: 520 rxp motocross 250 cm3-500 cm3, 520 pro motocross 125 cm3, 520rxl trial.
Specjalistyczny łańcuch do profesjonalnego zastosowania w motocyklach crossowych o pojemności do 500 cm3 oraz trialowych. Zaprojektowany w celu redukcji wagi oraz zapewnienia maksymalnej odporności na zużycie i rozciąganie. Dostępny w wariantach: 520 rxp motocross 250 cm3-500 cm3, 520 pro motocross 125 cm3, 520rxl trial.
Specjalistyczny łańcuch do profesjonalnego zastosowania w motocyklach crossowych o pojemności do 500 cm3 oraz trialowych. Zaprojektowany w celu redukcji wagi oraz zapewnienia maksymalnej odporności na zużycie i rozciąganie. Dostępny w wariantach: 520 rxp motocross 250 cm3-500 cm3, 520 pro motocross 125 cm3, 520rxl trial.
Specjalistyczny łańcuch do profesjonalnego zastosowania w motocyklach crossowych o pojemności do 500 cm3 oraz trialowych. Zaprojektowany w celu redukcji wagi oraz zapewnienia maksymalnej odporności na zużycie i rozciąganie. Dostępny w wariantach: 520 rxp motocross 250 cm3-500 cm3, 520 pro motocross 125 cm3, 520rxl trial.
Łańcuch napędowy iris 428 rx 104l srebrny
superwzmocniony łańcuch o uniwersalnym zastosowaniu. Posiada najwyższe parametry użytkowe wśród łańcuchów pozbawionych uszczelnień. Charakteryzuje się doskonałą odpornością na zużycie i rozciąganie. Zalecany do zastosowań standardowych i wyścigowych, gdzie nie jest wymagany łańcuch z pierścieniami uszczelniającymi.
Superwzmocniony łańcuch o uniwersalnym zastosowaniu. Posiada najwyższe parametry użytkowe wśród łańcuchów pozbawionych uszczelnień. Charakteryzuje się doskonałą odpornością na zużycie i rozciąganie. Zalecany do zastosowań standardowych i wyścigowych, gdzie nie jest wymagany łańcuch z pierścieniami uszczelniającymi.
Łańcuch napędowy iris 428 rx 118l złoty
superwzmocniony łańcuch o uniwersalnym zastosowaniu. Posiada najwyższe parametry użytkowe wśród łańcuchów pozbawionych uszczelnień. Charakteryzuje się doskonałą odpornością na zużycie i rozciąganie. Zalecany do zastosowań standardowych i wyścigowych, gdzie nie jest wymagany łańcuch z pierścieniami uszczelniającymi.
Łańcuch napędowy iris 428 rx 120l srebrny
superwzmocniony łańcuch o uniwersalnym zastosowaniu. Posiada najwyższe parametry użytkowe wśród łańcuchów pozbawionych uszczelnień. Charakteryzuje się doskonałą odpornością na zużycie i rozciąganie. Zalecany do zastosowań standardowych i wyścigowych, gdzie nie jest wymagany łańcuch z pierścieniami uszczelniającymi.