Silniki i osprzęt do motocykli

Kategorie

  • Łańcuch Rozrządu Sca0404sv-104 Zamknięty

    Łańcuch Rozrządu Sca0404sv-104 Zamknięty

    ID: L31747
    124,99 

    od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne…

  • Łańcuch Rozrządu Sca0404sv-114 Zamknięty

    Łańcuch Rozrządu Sca0404sv-114 Zamknięty

    ID: L64366
    136,99 

    od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne…

  • Łańcuch Rozrządu Sca0409sv-104 Zamknięty

    Łańcuch Rozrządu Sca0409sv-104 Zamknięty

    ID: L41736
    153,83 

    od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne…

  • Łańcuch Rozrządu Sca0409sv-112r Otwarty

    Łańcuch Rozrządu Sca0409sv-112r Otwarty

    ID: L47786
    165,66 

    od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz wyjątkowej dokładności montażu.współczesne silniki…

  • Łańcuch Rozrządu Sca0409sv-118 Zamknięty

    Łańcuch Rozrządu Sca0409sv-118 Zamknięty

    ID: L41737
    174,99 

    od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz wyjątkowej dokładności montażu.współczesne silniki…

  • Łańcuch Rozrządu Sca0409sv-134r Otwarty

    Łańcuch Rozrządu Sca0409sv-134r Otwarty

    ID: L47787
    198,99 

    łańcuch rozrządu sca0409sv-134r otwarty

  • Łańcuch Rozrządu Sca0409sv-146 Zamknięty

    Łańcuch Rozrządu Sca0409sv-146 Zamknięty

    ID: L31749
    215,99 

    od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz wyjątkowej dokładności montażu.współczesne silniki…

  • Łańcuch Rozrządu Sca0409sv-146 Zamknięty

    Łańcuch Rozrządu Sca0409sv-146 Zamknięty

    ID: ZL31749
    215,99 

    od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.
    nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:
    • wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty
    • nie powoduje strat mocy
    • zapewnia cichą pracę jednostki napędowej
    łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz wyjątkowej dokładności montażu.
    współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. wysilone silniki wymagają zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. zwarta konstrukcja wymusza zastosowanie łańcucha o małym skoku ogniwa. trzydzieści lat pionierskich doświadczeń d.i.d w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt.
    firma d.i.d jako pierwsza skonstruowała i wyprodukowała łańcuch rozrządu, który łączy te dwie pożądane cechy:
    mały skok ogniwa,
    wysoka wytrzymałość.
    tani, nieprecyzyjnie wykonany, o małej wytrzymałości łańcuch rozrządu – to pozorna oszczędność. wyciąga się szybko i zmienia ustawienia faz rozrządu przez co pogarszają się osiągi motocykla. w ekstremalnych przypadkach wyciągnięty łańcuch może się zerwać. koszt naprawy silnika na skutek zerwania się łańcucha rozrządu jest zwykle bardzo wysoki.
    nie ryzykuj!
    nowoczesne silniki wymagają zastosowania łańcuchów rozrządu o najwyższej odporności na rozciąganie, zmęczenie i uderzenia. jakość i wytrzymałość łańcuchów rozrządu d.i.d jest sprawdzona i powszechnie znana.
    do produkcji łańcuchów rozrządu sca0404sv; sca0409sv; sca0412sv oraz serii scr..sv producent używa nowych sworzni, które dzięki zastosowaniu specjalnej powłoki charakteryzują się większą odpornością na ścieranie w porównaniu z sca0404a sdh; sca0409a sdh; sca0412a sdh

  • Łańcuch Rozrządu Sca0412sv 158 Ogniw Rozkuty

    Łańcuch Rozrządu Sca0412sv 158 Ogniw Rozkuty

    ID: L47797
    331,99 

    od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz wyjątkowej dokładności montażu.współczesne silniki…

  • Łańcuch Rozrządu Sca0412sv-104 Zamkniety

    Łańcuch Rozrządu Sca0412sv-104 Zamkniety

    ID: L31837
    218,41 

    od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz wyjątkowej dokładności montażu.współczesne silniki…

  • Łańcuch Rozrządu Sca0412sv-104 Zamkniety

    Łańcuch Rozrządu Sca0412sv-104 Zamkniety

    ID: ZL31837
    218,41 

    od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.
    nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:
    • wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty
    • nie powoduje strat mocy
    • zapewnia cichą pracę jednostki napędowej
    łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz wyjątkowej dokładności montażu.
    współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. wysilone silniki wymagają zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. zwarta konstrukcja wymusza zastosowanie łańcucha o małym skoku ogniwa. trzydzieści lat pionierskich doświadczeń d.i.d w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt.
    firma d.i.d jako pierwsza skonstruowała i wyprodukowała łańcuch rozrządu, który łączy te dwie pożądane cechy:
    mały skok ogniwa,
    wysoka wytrzymałość.
    tani, nieprecyzyjnie wykonany, o małej wytrzymałości łańcuch rozrządu – to pozorna oszczędność. wyciąga się szybko i zmienia ustawienia faz rozrządu przez co pogarszają się osiągi motocykla. w ekstremalnych przypadkach wyciągnięty łańcuch może się zerwać. koszt naprawy silnika na skutek zerwania się łańcucha rozrządu jest zwykle bardzo wysoki.
    nie ryzykuj!
    nowoczesne silniki wymagają zastosowania łańcuchów rozrządu o najwyższej odporności na rozciąganie, zmęczenie i uderzenia. jakość i wytrzymałość łańcuchów rozrządu d.i.d jest sprawdzona i powszechnie znana.
    do produkcji łańcuchów rozrządu sca0404sv; sca0409sv; sca0412sv oraz serii scr..sv producent używa nowych sworzni, które dzięki zastosowaniu specjalnej powłoki charakteryzują się większą odpornością na ścieranie w porównaniu z sca0404a sdh; sca0409a sdh; sca0412a sdh

  • Łańcuch Rozrządu Sca0412sv-118r Otwarty

    Łańcuch Rozrządu Sca0412sv-118r Otwarty

    ID: L47795
    247,99 

    od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz wyjątkowej dokładności montażu.współczesne silniki…

  • Łańcuch Rozrządu Sca0412sv-126 Zamkniety

    Łańcuch Rozrządu Sca0412sv-126 Zamkniety

    ID: L41748
    264,62 

    od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz wyjątkowej dokładności montażu.współczesne silniki…

  • Łańcuch Rozrządu Sca0412sv-132 Zamkniety

    Łańcuch Rozrządu Sca0412sv-132 Zamkniety

    ID: L41749
    277,20 

    od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz wyjątkowej dokładności montażu.współczesne silniki…

  • Łańcuch Rozrządu Scr0404sv-110 Zamknięty Z

    Łańcuch Rozrządu Scr0404sv-110 Zamknięty Z

    ID: L32055
    139,11 

    od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne…

  • Łańcuch Rozrządu Scr0409sv-122

    Łańcuch Rozrządu Scr0409sv-122

    ID: L64217
    191,99 

    łańcuch rozrządu o podwyższonej wytrzymałości. dostępny tylko w odcinkach zanitowanych fabrycznieod 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo…

  • Łańcuch Rozrządu Scr0412sv-94

    Łańcuch Rozrządu Scr0412sv-94

    ID: L64308
    208,98 

    łańcuch rozrządu o podwyższonej wytrzymałości. dostępny tylko w odcinkach zanitowanych fabrycznieod 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo…

  • Tłok Aprilia/Yamaha Ct50 40,25 Mm

    Tłok Aprilia/Yamaha Ct50 40,25 Mm

    ID: L9028
    95,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 40,25 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 24 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 40,25c – 25,5h – 2,5l – 50,5ød – 10

  • Tłok Aprilia/Yamaha Ct50 40,75

    Tłok Aprilia/Yamaha Ct50 40,75

    ID: L13078
    95,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 40,75 mm zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 24 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 40,75c – 25,5h – 2,5l – 50,5ød – 10

  • Tłok Aprilia/Yamaha Ct50 41,50

    Tłok Aprilia/Yamaha Ct50 41,50

    ID: L13080
    95,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 41,50 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 24 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 41,50c – 25,5h – 2,5l – 50,5ød – 10do tłoka polecamy łożysko igiełkowe główki korbowodu 10x14x13 tajwańskie , portugalskie top racing lub japońskie tkrj 10x14x12,5 .meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią…

  • Tłok Cagiva Mito Evolution Lucky 56,50mm

    Tłok Cagiva Mito Evolution Lucky 56,50mm

    ID: L1074A
    274,35 

    tłok kompletny meteor o średnicy 56,50 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego.
    dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 56,50c – 25
    h – 0
    l – 57,30
    ød – 16
    nowość ! meteor przygotował nową linię tłoków kutych do motocykli . tłoki wykonane są z najwyższej jakości materiałów. produkcja odbywa się z wykiorzystaniem najwyższej technologi.
    meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwu i czterosuwowym.
    jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
    malossi,
    polini,
    pinasco,
    top performances.
    firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
    meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Cagiva Mito Sport 125cc 90-07 55,97

    Tłok Cagiva Mito Sport 125cc 90-07 55,97

    ID: L13163
    431,96 

    tłok kompletny meteor o średnicy 55,97 mm. selekcja c. zdjęcie od strony kanału dolotowego.
    dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 55,97c – 25
    h – 0
    l – 57,30
    ød – 16
    nowość ! meteor przygotował nową linię tłoków kutych do motocykli . tłoki wykonane są z najwyższej jakości materiałów. produkcja odbywa się z wykiorzystaniem najwyższej technologi.
    meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwu i czterosuwowym.
    jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
    malossi,
    polini,
    pinasco,
    top performances.
    firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
    meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Cagiva Mito Sport 125cc 90-07 56,25 Mm

    Tłok Cagiva Mito Sport 125cc 90-07 56,25 Mm

    ID: L10359
    274,34 

    tłok kompletny meteor o średnicy 56,25 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego.
    dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 56,25c – 25
    h – 0
    l – 57,30
    ød – 16
    nowość ! meteor przygotował nową linię tłoków kutych do motocykli . tłoki wykonane są z najwyższej jakości materiałów. produkcja odbywa się z wykiorzystaniem najwyższej technologi.
    meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwu i czterosuwowym.
    jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
    malossi,
    polini,
    pinasco,
    top performances.
    firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
    meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Derbi Senda 40,08

    Tłok Derbi Senda 40,08

    ID: L30690
    131,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 40,08 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 22,5 mm.
    dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
    d – 40,08
    c – 24
    h – 2
    l – 49
    ød – 12
    meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
    obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
    jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
    firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
    meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Honda Cr250r 02-04 66,35 Sel B

    Tłok Honda Cr250r 02-04 66,35 Sel B

    ID: L73227
    409,27 

    tłok meteorhonda cr250r 02-04 (66,35) sel. bkod produktu: pc2383bcharakterystyka produktu:·tłok kompletny meteor·wymiar nominalny: 66,4 mm·d – średnica tłoka: 66,35 mm·l – wysokość całkowita tłoka: 75,5 mm·c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 38 mm·w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,pierścienie·sworzeń: 18 x 56 x 13 mm (sp180560130y4i)·zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1812set)·pierścienie: 2 sztuki – 66,4 x…

  • Tłok Honda Cr250r 02-04 66,36 Sel C

    Tłok Honda Cr250r 02-04 66,36 Sel C

    ID: L73228
    409,27 

    tłok meteor
    honda cr250r 02-04 (66,36) sel. c
    kod produktu: pc2383c
    charakterystyka produktu:
    ·
    tłok kompletny meteor
    ·
    wymiar nominalny: 66,4 mm
    ·
    d – średnica tłoka: 66,36 mm
    ·
    l – wysokość całkowita tłoka: 75,5 mm
    ·
    c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 38 mm
    ·
    w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
    pierścienie
    ·
    sworzeń: 18 x 56 x 13 mm (sp180560130y4i)
    ·
    zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1812set)
    ·
    pierścienie: 2 sztuki – 66,4 x 1 x 2,45 mm (n0664010024530kbi)
    ·
    najwyższa jakość wykonania
    zastosowanie: honda cr250r 02-04
    meteor od 1952
    roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
    by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
    udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
    cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
    fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
    są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka
    zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich
    temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w
    silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w
    wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
    pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
    wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
    płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
    tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
    metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
    krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
    napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
    tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
    anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Honda Cr250r 05-07 66,35 Sel B

    Tłok Honda Cr250r 05-07 66,35 Sel B

    ID: L73231
    409,27 

    tłok meteor
    honda cr250r 05-07 (66,35) sel. b
    kod produktu: pc2384b
    charakterystyka produktu:
    ·
    tłok kompletny meteor
    ·
    wymiar nominalny: 66,4 mm
    ·
    d – średnica tłoka: 66,35 mm
    ·
    l – wysokość całkowita tłoka: 78,8 mm
    ·
    c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 38,2 mm
    ·
    w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
    pierścień
    ·
    sworzeń: 18 x 56 x 13 mm (sp180560130y4i)
    ·
    zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1812set)
    ·
    pierścień: 1 sztuka – 66,4 x 1 x 2,45 mm (n0664010024530kbi)
    ·
    najwyższa jakość wykonania
    zastosowanie: honda cr250r 05-07
    meteor od 1952
    roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
    by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
    udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
    cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
    fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
    są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka
    zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich
    temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w
    silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w
    wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
    pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
    wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
    płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
    tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
    metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
    krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
    napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
    tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
    anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Honda Cr250r 05-07 66,36 Sel C

    Tłok Honda Cr250r 05-07 66,36 Sel C

    ID: L73232
    409,27 

    tłok meteor
    honda cr250r 05-07 (66,36) sel. c
    kod produktu: pc2384c
    charakterystyka produktu:
    ·
    tłok kompletny meteor
    ·
    wymiar nominalny: 66,4 mm
    ·
    d – średnica tłoka: 66,36 mm
    ·
    l – wysokość całkowita tłoka: 78,8 mm
    ·
    c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 38,2 mm
    ·
    w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
    pierścień
    ·
    sworzeń: 18 x 56 x 13 mm (sp180560130y4i)
    ·
    zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1812set)
    ·
    pierścień: 1 sztuka – 66,4 x 1 x 2,45 mm (n0664010024530kbi)
    ·
    najwyższa jakość wykonania
    zastosowanie: honda cr250r 05-07
    meteor od 1952
    roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
    by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
    udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
    cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
    fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
    są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka
    zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich
    temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w
    silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w
    wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
    pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
    wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
    płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
    tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
    metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
    krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
    napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
    tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
    anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Honda Cr250r 97-01 66,36 Sel C

    Tłok Honda Cr250r 97-01 66,36 Sel C

    ID: L73224
    409,27 

    tłok meteor
    honda cr250r 97-01 (66,36) sel. c
    kod produktu: pc2382c
    charakterystyka produktu:
    ·
    tłok kompletny meteor
    ·
    wymiar nominalny: 66,4 mm
    ·
    d – średnica tłoka: 66,36 mm
    ·
    l – wysokość całkowita tłoka: 75,6 mm
    ·
    c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 38 mm
    ·
    w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
    pierścienie
    ·
    sworzeń: 18 x 56 x 13 mm (sp180560130y4i)
    ·
    zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1812set)
    ·
    pierścienie: 2 sztuki – 66,4 x 1 x 2,45 mm (n0664010024530kbi)
    ·
    najwyższa jakość wykonania
    zastosowanie: honda cr250r 97-01
    meteor od 1952
    roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
    by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
    udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
    cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
    fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
    są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka
    zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich
    temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w
    silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w
    wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
    pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
    wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
    płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
    tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
    metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
    krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
    napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
    tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
    anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Honda Crf250r 16-17 76,77 Sprężanie 13,81 Sel B

    Tłok Honda Crf250r 16-17 76,77 Sprężanie 13,81 Sel B

    ID: L73298
    511,36 

    tłok meteor
    honda crf250r 16-17 (76,77) sprężanie 13,8:1 sel. b
    kod produktu: pc2491b
    charakterystyka produktu:
    ·
    tłok kompletny meteor
    ·
    wymiar nominalny: 76,8 mm
    ·
    d – średnica tłoka: 76,77 mm
    ·
    l – wysokość całkowita tłoka: 33,4 mm
    ·
    c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 19,1 mm
    ·
    sprężanie: 13,8:1
    ·
    w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
    pierścienie
    ·
    sworzeń: 16 x 38 x 10 mm (sp160380100zf2i)
    ·
    zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1612set)
    ·
    pierścienie: 76,8 x 0,8 x 1,5 mm (wsmot960002i)
    ·
    najwyższa jakość wykonania
    zastosowanie: honda crf250r 16-17
    meteor od 1952
    roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
    by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
    udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
    cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
    fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
    są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka
    zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich
    temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w
    silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w
    wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
    pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
    wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
    płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
    tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
    metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
    krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
    napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
    tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
    anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Honda Crf250r 18-19 78,97 Sprężanie 13.91 Sel B

    Tłok Honda Crf250r 18-19 78,97 Sprężanie 13.91 Sel B

    ID: L73300
    513,93 

    tłok meteor
    honda crf250r 18-19 (78,97) sprężanie 13.9:1 sel. b
    kod produktu: pc2656b
    charakterystyka produktu:
    ·
    tłok kompletny meteor
    ·
    wymiar nominalny: 79 mm
    ·
    d – średnica tłoka: 78,97 mm
    ·
    l – wysokość całkowita tłoka: 33,8 mm
    ·
    c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 18,8 mm
    ·
    sprężanie: 13,9:1
    ·
    w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
    pierścienie
    ·
    sworzeń: 16 x 40 x 10 mm (sp160400100zg2i)
    ·
    zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1612set)
    ·
    pierścienie: 79 x 0,8 x 1,5 mm (tsmot790002i)
    ·
    najwyższa jakość wykonania
    zastosowanie: honda crf250r 18-19
    meteor od 1952
    roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
    by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
    udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
    cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
    fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
    są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka
    zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich
    temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w
    silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w
    wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
    pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
    wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
    płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
    tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
    metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
    krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
    napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
    tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
    anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Honda Crf450x 02-17 Crf450r 04-08 95,98 Sprężanie 12,11 Sel D

    Tłok Honda Crf450x 02-17 Crf450r 04-08 95,98 Sprężanie 12,11 Sel D

    ID: L73310
    561,80 

    tłok meteor
    honda crf450x 02-17 crf450r 04-08 (95,98) sprężanie 12,1:1 sel. d
    kod produktu: pc2174d
    charakterystyka produktu:
    ·
    tłok kompletny meteor
    ·
    wymiar nominalny: 96 mm
    ·
    d – średnica tłoka: 95,98 mm
    ·
    l – wysokość całkowita tłoka: 34,1 mm
    ·
    c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 24,2 mm
    ·
    sprężanie: 12,1:1
    ·
    w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
    pierścienie
    ·
    sworzeń: 19 x 50,5 x 12 mm (sp190505120w3i)
    ·
    zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1912set)
    ·
    pierścienie: 96 x 1 x 2 mm (nsmot960001)
    ·
    najwyższa jakość wykonania
    zastosowanie: honda crf450x 02-17, crf450r 04-08
    meteor od 1952
    roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
    by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
    udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
    cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
    fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
    są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość
    krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając
    gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w
    ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich
    temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
    pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
    wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
    płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
    tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
    metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
    krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
    napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
    tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
    anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Honda Dio Sc50 Bali 39,25mm

    Tłok Honda Dio Sc50 Bali 39,25mm

    ID: L11268
    102,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 39,25 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 21,5 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 39,25c – 28h – 2,5l – 53,5ød – 12do tłoka polecamy łożysko igiełkowe główki korbowodu 12x17x14 .meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do…

  • Tłok Honda Dio Sc50 Bali 39,75mm

    Tłok Honda Dio Sc50 Bali 39,75mm

    ID: L11269
    102,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 39,75 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 21,5 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 39,75c – 28h – 2,5l – 53,5ød – 12do tłoka polecamy łożysko igiełkowe główki korbowodu 12x17x14 .meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do…

  • Tłok Honda Dio Sc50 Dio Zx Bali 39,25

    Tłok Honda Dio Sc50 Dio Zx Bali 39,25

    ID: L13368
    108,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 39,25 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 21,5 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 39,25c – 28h – 2,5l – 53,5ød – 12do tłoka polecamy łożysko igiełkowe główki korbowodu 12x17x14 .meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do…

  • Tłok Honda Dio Sc50 Dio Zx Bali 40,50

    Tłok Honda Dio Sc50 Dio Zx Bali 40,50

    ID: L40820
    108,82 

    tłok kompletny meteor o średnicy 40,50 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 21,5 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 40,50c – 28h – 2,5l – 53,5ød – 12do tłoka polecamy łożysko igiełkowe główki korbowodu 12x17x14 .meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do…

  • Tłok Honda Dio-Sc50-Bali 40,00

    Tłok Honda Dio-Sc50-Bali 40,00

    ID: L18818
    102,66 

    tłok kompletny meteor o średnicy 40,00mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 21,5 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 40c – 28h – 2,5l – 53,5ød – 12do tłoka polecamy łożysko igiełkowe główki korbowodu 12x17x14 .meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów…

  • Tłok Honda Lead Camino 40,75

    Tłok Honda Lead Camino 40,75

    ID: L13074
    109,51 

    tłok kompletny meteor o średnicy 40,75 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 23 mm.
    dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
    d – 40,75
    c – 25,5
    h – 2
    l – 50,5
    ød – 10
    meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
    obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
    jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
    malossi,
    polini,
    pinasco,
    top performances.
    firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
    meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Honda Nsr Ky4 125 53,97 Sel C

    Tłok Honda Nsr Ky4 125 53,97 Sel C

    ID: L18824
    266,14 

    tłok kompletny meteor o średnicy 53,97 mm. sel. c zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 22 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 53,97c – 30h – 2,3l – 64,3ød – 16meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.obecnie zgodnie z…

  • Tłok Honda Sh Dylan 150 4t 59,00

    Tłok Honda Sh Dylan 150 4t 59,00

    ID: L13327
    276,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 59,00 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego:
    d=59,00
    c=18,50
    l=37,50
    h=2,5
    d=14

  • Tłok Kawasaki Kx 125 1999-2000 53,97 Sel.

    Tłok Kawasaki Kx 125 1999-2000 53,97 Sel.

    ID: L13232
    331,89 

    tłok meteor
    kawasaki kx – kxe 125 99-00 (53,97) sel. c
    kod produktu: pc1790c
    charakterystyka produktu:
    ·
    tłok kompletny meteor
    ·
    wymiar nominalny: 54 mm
    ·
    d – średnica tłoka: 53,97 mm
    ·
    l – wysokość całkowita tłoka: 60,5 mm
    ·
    c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 29,5 mm
    ·
    w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
    pierścień
    ·
    sworzeń: 15 x 45 x 10 mm (sp150450100yb4i)
    ·
    zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1510set)
    ·
    pierścień: 1 sztuka – 54 x 1 x 2,25 mm (n0540010022530kbi)
    ·
    najwyższa jakość wykonania
    zastosowanie: kawasaki kx – kxe 125 99-00
    meteor od 1952
    roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
    by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
    udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
    cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
    fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
    są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka
    zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich
    temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w
    silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w
    wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
    pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
    wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
    płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
    tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
    metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
    krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
    napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
    tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
    anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Kawasaki Kx Kxe 125 03-08 53,97 Sel C

    Tłok Kawasaki Kx Kxe 125 03-08 53,97 Sel C

    ID: L73239
    332,92 

    tłok meteor
    kawasaki kx – kxe 125 03-08 (53,97) sel. c
    kod produktu: pc2477c
    charakterystyka produktu:
    ·
    tłok kompletny meteor
    ·
    wymiar nominalny: 54 mm
    ·
    d – średnica tłoka: 53,97 mm
    ·
    l – wysokość całkowita tłoka: 60,3 mm
    ·
    c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 29,3 mm
    ·
    w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
    pierścień
    ·
    sworzeń: 15 x 45 x 10 mm (sp150450100yb4i)
    ·
    zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1510set)
    ·
    pierścień: 1 sztuka – 54 x 1 x 2,25 mm (n0540010022530kbi)
    ·
    najwyższa jakość wykonania
    zastosowanie: kawasaki kx – kxe 125 03-08
    meteor od 1952
    roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
    by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
    udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
    cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
    fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
    są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka
    zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich
    temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w
    silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w
    wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
    pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
    wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
    płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
    tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
    metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
    krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
    napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
    tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
    anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Kawasaki Kx Kxe125 2001-2002 53,97 S

    Tłok Kawasaki Kx Kxe125 2001-2002 53,97 S

    ID: L13227
    317,99 

    tłok meteor
    kawasaki kx – kxe 125 01-02 (53,97) sel. c
    kod produktu: pc1776c
    charakterystyka produktu:
    ·
    tłok kompletny meteor
    ·
    wymiar nominalny: 54 mm
    ·
    d – średnica tłoka: 53,97 mm
    ·
    l – wysokość całkowita tłoka: 60,3 mm
    ·
    c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 29,3 mm
    ·
    w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
    pierścień
    ·
    sworzeń: 15 x 45 x 10 mm (sp150450100yb4i)
    ·
    zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1510set)
    ·
    pierścień: 1 sztuka – 54 x 1 x 2,25 mm (n0540010022530kbi)
    ·
    najwyższa jakość wykonania
    zastosowanie: kawasaki kx – kxe 125 01-02
    meteor od 1952
    roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
    by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
    udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
    cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
    fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
    są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka
    zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich
    temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w
    silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w
    wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
    pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
    wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
    płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
    tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
    metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
    krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
    napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
    tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
    anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Kawasaki Kx250f Kxe250f 2010 76,97 Sprężanie 13,21 Sel C

    Tłok Kawasaki Kx250f Kxe250f 2010 76,97 Sprężanie 13,21 Sel C

    ID: L73311
    541,45 

    tłok meteor
    kawasaki kx250f kxe250f 2010 (76,97) sprężanie 13,2:1 sel. c
    kod produktu: pc2164c
    charakterystyka produktu:
    ·
    tłok kompletny meteor
    ·
    wymiar nominalny: 77 mm
    ·
    d – średnica tłoka: 76,97 mm
    ·
    l – wysokość całkowita tłoka: 31,4 mm
    ·
    c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 19,8 mm
    ·
    sprężanie: 13,2:1
    ·
    w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
    pierścienie
    ·
    sworzeń: 16 x 40 x 9 mm (sp160400090k2i)
    ·
    zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1612set)
    ·
    pierścienie: 77 x 0,8 x 1,5 mm (nsmot770002)
    ·
    najwyższa jakość wykonania
    zastosowanie: kawasaki kx250f, kxe250f 2010
    meteor od 1952
    roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
    by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
    udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
    cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
    fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
    są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość
    krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając
    gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w
    ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich
    temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
    pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
    wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
    płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
    tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
    metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
    krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
    napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
    tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
    anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Ktm 150 Exc Tpi 150sx 19-20 57,96 Sel C

    Tłok Ktm 150 Exc Tpi 150sx 19-20 57,96 Sel C

    ID: L73247
    432,28 

    tłok meteorktm 150 exc tpi 150sx 19-20 (57,96) sel. ckod produktu: pc2773ccharakterystyka produktu:·tłok kompletny meteor·wymiar nominalny: 58 mm·d – średnica tłoka: 57,96 mm·l – wysokość całkowita tłoka: 58 mm·c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 29,5 mm·w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,pierścienie·sworzeń: 15 x 47 x 10 mm (sp150470100kbi)·zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1510set)·pierścienie: 58 x…

  • Tłok Ktm 250 Exc-F 17-22 Husqvarna Fe250 17-22 Gas Gas Ec250f 21-22 77,97 Sprężanie 12,81 Sel B

    Tłok Ktm 250 Exc-F 17-22 Husqvarna Fe250 17-22 Gas Gas Ec250f 21-22 77,97 Sprężanie 12,81 Sel B

    ID: L73317
    535,39 

    tłok meteor
    ktm 250 exc-f 17-22 husqvarna fe250 17-22
    gas gas ec250f 21-22 (77,97) sprężanie 12,8:1 sel. b
    kod produktu: pc2614b
    charakterystyka produktu:
    ·
    tłok kompletny meteor
    ·
    wymiar nominalny: 78 mm
    ·
    d – średnica tłoka: 77,97 mm
    ·
    l – wysokość całkowita tłoka: 30,1 mm
    ·
    c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 19,5 mm
    ·
    sprężanie: 12,8:1
    ·
    w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
    pierścienie
    ·
    sworzeń: 16 x 38 x 9 mm (sp160380090xe2i)
    ·
    zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1612set)
    ·
    pierścienie: 78 x 1,5 x 2,55 mm (tsmot780005i)
    ·
    najwyższa jakość wykonania
    zastosowanie: ktm 250 exc-f 17-22, husqvarna fe250 17-22, gas gas
    ec250f 21-22
    meteor od 1952
    roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
    by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
    udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
    cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
    fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
    są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość
    krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając
    gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w
    ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich
    temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
    pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
    wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
    płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
    tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
    metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
    krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
    napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
    tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
    anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Ktm 250 Exc-F 17-22 Husqvarna Fe250 17-22 Gas Gas Ec250f 21-22 77,98 Sprężanie 12,81 Sel C

    Tłok Ktm 250 Exc-F 17-22 Husqvarna Fe250 17-22 Gas Gas Ec250f 21-22 77,98 Sprężanie 12,81 Sel C

    ID: L73318
    535,39 

    tłok meteor
    ktm 250 exc-f 17-22 husqvarna fe250 17-22
    gas gas ec250f 21-22 (77,98) sprężanie 12,8:1 sel. c
    kod produktu: pc2614c
    charakterystyka produktu:
    ·
    tłok kompletny meteor
    ·
    wymiar nominalny: 78 mm
    ·
    d – średnica tłoka: 77,98 mm
    ·
    l – wysokość całkowita tłoka: 30,1 mm
    ·
    c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 19,5 mm
    ·
    sprężanie: 12,8:1
    ·
    w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
    pierścienie
    ·
    sworzeń: 16 x 38 x 9 mm (sp160380090xe2i)
    ·
    zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1612set)
    ·
    pierścienie: 78 x 1,5 x 2,55 mm (tsmot780005i)
    ·
    najwyższa jakość wykonania
    zastosowanie: ktm 250 exc-f 17-22, husqvarna fe250 17-22, gas gas
    ec250f 21-22
    meteor od 1952
    roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
    by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
    udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
    cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
    fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
    są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość
    krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając
    gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w
    ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich
    temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
    pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
    wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
    płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
    tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
    metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
    krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
    napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
    tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
    anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Ktm 350 Exc-F 12-16 87,98 Sprężanie 12,31 Sel C

    Tłok Ktm 350 Exc-F 12-16 87,98 Sprężanie 12,31 Sel C

    ID: L73321
    600,60 

    tłok meteor
    ktm 350 exc-f 12-16 (87,98) sprężanie 12,3:1 sel. c
    kod produktu: pc2349c
    charakterystyka produktu:
    ·
    tłok kompletny meteor
    ·
    wymiar nominalny: 88 mm
    ·
    d – średnica tłoka: 87,98 mm
    ·
    l – wysokość całkowita tłoka: 33,3 mm
    ·
    c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 20,5 mm
    ·
    sprężanie: 12,3:1
    ·
    w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
    pierścienie
    ·
    sworzeń: 18 x 40 x 10 mm (sp180400100ze2i)
    ·
    zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an1b1815arset)
    ·
    pierścienie: 88 x 1,5 x 2,55 mm (nsmot880005)
    ·
    najwyższa jakość wykonania
    zastosowanie: ktm 350 exc-f 12-16
    meteor od 1952
    roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
    by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
    udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
    cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
    fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
    są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość
    krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając
    gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w
    ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich
    temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
    pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
    wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
    płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
    tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
    metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
    krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
    napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
    tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
    anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.