Części do motocykli

Kategorie

  • Adapter unit podnośnika przód

    Adapter unit podnośnika przód

    ID: N16001
    156,92 

    Adapter unit podnośnika przód kpl

  • Gniaz 2x Konektora Wodoodporne Olw05551022005

    Gniaz 2x Konektora Wodoodporne Olw05551022005

    ID: L11243
    15,99 

    gniaz 2x konektora wodoodporne olw05551022005

  • Klucz unit regulacji amortyzatora tył l 82mm

    Klucz unit regulacji amortyzatora tył l 82mm

    ID: ZN20293
    56,99 

    Klucz unit do regulacji amortyzatora tył l 82mm

  • Konektor Meski 1.5-0.8 Bo3.4 0.75-1.5 Złącze Wtyko

    Konektor Meski 1.5-0.8 Bo3.4 0.75-1.5 Złącze Wtyko

    ID: L10317
    3,99 

    konektor meski 1.5-0.8 bo3.4 0.75-1.5 złącze wtyko

  • Konektor Oczkowy M5 1.5-2.5mm Olw05585217005

    Konektor Oczkowy M5 1.5-2.5mm Olw05585217005

    ID: L10307
    2,99 

    konektor oczkowy m5 1.5-2.5mm olw05585217005

  • Konektor Wtykany Płaski Wtyk Meski 6.3-0.8 1.5-2

    Konektor Wtykany Płaski Wtyk Meski 6.3-0.8 1.5-2

    ID: L10304
    2,00 

    konektor wtykany płaski wtyk meski 6.3-0.8 1.5-2

  • Konektor Wtykany Płaski Wtyk Meski 6.3-0.8 1.5-2

    Konektor Wtykany Płaski Wtyk Meski 6.3-0.8 1.5-2

    ID: L10306
    2,00 

    konektor wtykany płaski wtyk meski 6.3-0.8 1.5-2

  • Konektor Żeński 2.8-0.5 0.5-1.0mm Olw05586010005

    Konektor Żeński 2.8-0.5 0.5-1.0mm Olw05586010005

    ID: L10311
    2,00 

    konektor żeński 2.8-0.5 0.5-1.0mm olw05586010005

  • Konektor Żeński 2.8-0.8 0.5-1.0mm Olw05586032100

    Konektor Żeński 2.8-0.8 0.5-1.0mm Olw05586032100

    ID: L10313
    2,00 

    konektor żeński 2.8-0.8 0.5-1.0mm olw05586032100

  • Konektor Żeński 6,3x0,8 Z Zbezp Olw05586032005

    Konektor Żeński 6,3×0,8 Z Zbezp Olw05586032005

    ID: L10312
    2,99 

    konektor żeński 6,3×0,8 z zbezp olw05586032005

  • Konektor Żeński Tulejkowy Płaski 4.8-0.8 1.5-2.5

    Konektor Żeński Tulejkowy Płaski 4.8-0.8 1.5-2.5

    ID: L19446
    2,99 

    konektor żeński tulejkowy płaski 4.8-0.8 1.5-2.5

  • Konektor Żeński Tulejkowy Płaski Kon-Blk-2,8x0,5

    Konektor Żeński Tulejkowy Płaski Kon-Blk-2,8×0,5

    ID: L10305
    2,00 

    konektor żeński tulejkowy płaski kon-blk-2,8×0,5

  • Konektor Żeński Tulejkowy Płaski Kon-Blk-9,5x1,2

    Konektor Żeński Tulejkowy Płaski Kon-Blk-9,5×1,2

    ID: L10309
    3,99 

    konektor żeński tulejkowy płaski kon-blk-9,5×1,2

  • Łącznik Fix Kabla 1,0-2,5mm Olw0555564005

    Łącznik Fix Kabla 1,0-2,5mm Olw0555564005

    ID: L10303
    2,99 

    łącznik fix kabla 1,0-2,5mm olw0555564005

  • Licznik motogodzin unit

    Licznik motogodzin unit

    ID: N4545
    164,78 

    – bezprzewodowy licznik motogodzin, który wykrywa wibracje silnika, rejestruje czas pracy, wyświetla go.
    – wyposażony w tryb czasowy pracy tymczasowej wygodny w zarządzaniu, taki jak czas wymiany oleju.
    – w zestawie mocna taśma dwustronna 3m.
    – wodoodporny.
    – maksymalny czas to 99999.

    waga: 41.2 g.

    wymiary: 68 x 33 x 14 mm

    proszę nie używać licznika w pobliżu wysokich temperatur, takich jak tłumik itp.

  • Odrdzewiacz Rost Off Spray 300 Ml

    Odrdzewiacz Rost Off Spray 300 Ml

    ID: L10302
    46,99 

    odrdzewiacz rost off spray 300 ml

  • Podnośnik unit tył motocykla nowa wersja!

    Podnośnik unit tył motocykla nowa wersja!

    ID: N28615
    329,99 

    Podnośnik unit tył motocykla nowa wersja!

  • Przewód Elast Termokurczliwy Koszulka Ter.2,4l=10

    Przewód Elast Termokurczliwy Koszulka Ter.2,4l=10

    ID: L10319
    2,00 

    przewód elast termokurczliwy koszulka ter.2,4l=10

  • Przewód Elast Termokurczliwy Koszulka Ter.3,2l=10

    Przewód Elast Termokurczliwy Koszulka Ter.3,2l=10

    ID: L10320
    2,99 

    przewód elast termokurczliwy koszulka ter.3,2l=10

  • Przewód Elast Termokurczliwy Koszulka Ter.4,8l=10

    Przewód Elast Termokurczliwy Koszulka Ter.4,8l=10

    ID: L10321
    2,00 

    przewód elast termokurczliwy koszulka ter.4,8l=10

  • Przewód Elast Termokurczliwy Koszulka Termok 3,0

    Przewód Elast Termokurczliwy Koszulka Termok 3,0

    ID: L11245
    23,99 

    przewód elast termokurczliwy koszulka termok 3,0

  • Ręczna zmieniarka opon z regulacją unit

    Ręczna zmieniarka opon z regulacją unit

    ID: N16011
    601,65 

    Ręczna zmieniarka do opon z regulacją unit

  • Środek Czyszczący Styki Czyszczenia Styków

    Środek Czyszczący Styki Czyszczenia Styków

    ID: L11246
    61,99 

    środek czyszczący styki czyszczenia styków

  • Środek Zabezp. Styki

    Środek Zabezp. Styki

    ID: L104562
    63,99 

    środek zabezp. styki

  • Stojak unit .

    Stojak unit .

    ID: N31637
    250,29 

    Stojak unit

  • Stojak unit cruiser silnik

    Stojak unit cruiser silnik

    ID: N16006
    514,55 

    Stojak unit cruiser pod silnik

    długość:700mm
    wysokość:300mm
    głębokosć:260mm
    zakres wysokośći podnoszenia: 142-415mm
    maksymalne obciążenie:500kg

  • Stojak unit motocykl enduro motocykla cross kros

    Stojak unit motocykl enduro motocykla cross kros

    ID: N28623
    182,82 

    Stojak unit

  • Stojak unit serwisowy koła

    Stojak unit serwisowy koła

    ID: N16003
    170,99 

    Stojak unit serwisowy koła

  • Stojak unit taboret enduro pod silnik 400mm

    Stojak unit taboret enduro pod silnik 400mm

    ID: N36001
    142,99 

    max 150 kg.
    wysokość:40cm
    wymiary podstawy:25x25cm

  • Stojak unit taboret enduro silnik

    Stojak unit taboret enduro silnik

    ID: N344
    173,73 

    Szerokość:355mm
    głębokość:365mm
    wysokość:420mm
    po złożeniu:120x250mm

  • Stojak unit taboret enduro silnik 420mm

    Stojak unit taboret enduro silnik 420mm

    ID: N18305
    252,99 

    Stojak unit taboret enduro pod silnik 420mm

    wymiary podłogi w 376 x d 376 x h 420

    max 150 kg.

  • Tłok Aprilia Rotax 125 Futura Tuareg Pegaso

    Tłok Aprilia Rotax 125 Futura Tuareg Pegaso

    ID: L30523
    253,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 53,96 mm. sel.a
    (silnik rotax 122/123)
    zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozsraw zamków 27 mm.
    dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
    d – 53,96
    c – 29,2
    h – 3,3
    l – 63,3
    ød – 15
    meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
    obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
    jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
    malossi,
    polini,
    pinasco,
    top performances.
    firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
    meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Aprilia Rotax 125 Futura Tuareg Pegaso 53,99

    Tłok Aprilia Rotax 125 Futura Tuareg Pegaso 53,99

    ID: L11293
    253,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 53,99 mm. sel.d
    (silnik rotax 122/123)
    zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozsraw zamków 27 mm.
    dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
    d – 53,99
    c – 29,2
    h – 3,3
    l – 63,3
    ød – 15
    meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
    obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
    jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
    malossi,
    polini,
    pinasco,
    top performances.
    firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
    meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Aprilia Yamaha Ct50 40,50mm

    Tłok Aprilia Yamaha Ct50 40,50mm

    ID: L11262
    95,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 40,50 mm zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 24 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 40,50c – 25,5h – 2,5l – 50,5ød – 10

  • Tłok Aprilia/Yamaha Ct50 40,00

    Tłok Aprilia/Yamaha Ct50 40,00

    ID: L13077
    95,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 40,00 mm zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 24 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 40c – 25,5h – 2,5l – 50,5ød – 10

  • Tłok Aprilia/Yamaha Ct50 40,25 Mm

    Tłok Aprilia/Yamaha Ct50 40,25 Mm

    ID: L9028
    95,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 40,25 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 24 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 40,25c – 25,5h – 2,5l – 50,5ød – 10

  • Tłok Aprilia/Yamaha Ct50 41,00

    Tłok Aprilia/Yamaha Ct50 41,00

    ID: L13079
    95,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 41,00 mm zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 24 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 41c – 25,5h – 2,5l – 50,5ød – 10do tłoka polecamy łożysko igiełkowe główki korbowodu 10x14x13 tajwańskie ,portugalskie top racing lub japońskie tkrj 10x14x12,5 .meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją,…

  • Tłok Aprilia/Yamaha Ct50 41,50

    Tłok Aprilia/Yamaha Ct50 41,50

    ID: L13080
    95,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 41,50 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 24 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 41,50c – 25,5h – 2,5l – 50,5ød – 10do tłoka polecamy łożysko igiełkowe główki korbowodu 10x14x13 tajwańskie , portugalskie top racing lub japońskie tkrj 10x14x12,5 .meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią…

  • Tłok Aprilia/Yamaha Ct50 42,00 Mm

    Tłok Aprilia/Yamaha Ct50 42,00 Mm

    ID: L9029
    95,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 42,00 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 24 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 42c – 25,5h – 2,5l – 50,5ød – 10do tłoka polecamy łożysko igiełkowe główki korbowodu 10x14x13 tajwańskie , portugalskie top racing lub japońskie tkrj 10x14x12,5 .meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią…

  • Tłok Atala Rizzato Vm 50 2t 39,20

    Tłok Atala Rizzato Vm 50 2t 39,20

    ID: L13052
    115,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 39,20 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 33 mm. zamki od strony kanału wylotowego.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 39,20c – 25h – 3,7l – 52,70ød – 12meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem…

  • Tłok Atala Rizzato Vm 50 2t 40,40

    Tłok Atala Rizzato Vm 50 2t 40,40

    ID: L41545
    115,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 40,40 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 33 mm. zamki od strony kanału wylotowego.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 40,40c – 25h – 3,7l – 52,70ød – 12meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem…

  • Tłok Cagiva Mito Evolution Lucky 56,50mm

    Tłok Cagiva Mito Evolution Lucky 56,50mm

    ID: L1074A
    274,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 56,50 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego.
    dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 56,50c – 25
    h – 0
    l – 57,30
    ød – 16
    nowość ! meteor przygotował nową linię tłoków kutych do motocykli . tłoki wykonane są z najwyższej jakości materiałów. produkcja odbywa się z wykiorzystaniem najwyższej technologi.
    meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwu i czterosuwowym.
    jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
    malossi,
    polini,
    pinasco,
    top performances.
    firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
    meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Cagiva Mito Sport 125cc 90-07 55,97

    Tłok Cagiva Mito Sport 125cc 90-07 55,97

    ID: L13163
    431,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 55,97 mm. selekcja c. zdjęcie od strony kanału dolotowego.
    dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 55,97c – 25
    h – 0
    l – 57,30
    ød – 16
    nowość ! meteor przygotował nową linię tłoków kutych do motocykli . tłoki wykonane są z najwyższej jakości materiałów. produkcja odbywa się z wykiorzystaniem najwyższej technologi.
    meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwu i czterosuwowym.
    jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
    malossi,
    polini,
    pinasco,
    top performances.
    firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
    meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Cagiva Mito Sport 125cc 90-07 56,25 Mm

    Tłok Cagiva Mito Sport 125cc 90-07 56,25 Mm

    ID: L10359
    274,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 56,25 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego.
    dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 56,25c – 25
    h – 0
    l – 57,30
    ød – 16
    nowość ! meteor przygotował nową linię tłoków kutych do motocykli . tłoki wykonane są z najwyższej jakości materiałów. produkcja odbywa się z wykiorzystaniem najwyższej technologi.
    meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwu i czterosuwowym.
    jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
    malossi,
    polini,
    pinasco,
    top performances.
    firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
    meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Derbi Senda 40,08

    Tłok Derbi Senda 40,08

    ID: L30690
    131,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 40,08 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 22,5 mm.
    dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
    d – 40,08
    c – 24
    h – 2
    l – 49
    ød – 12
    meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
    obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
    jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
    firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
    meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Derbi Senda Sm/R Gpr 39,86 Sel.A

    Tłok Derbi Senda Sm/R Gpr 39,86 Sel.A

    ID: L13198
    153,99 

    tłok kompletny meteor o średnicy 39,90 mm. sel. a zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 18,5 mm.
    dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
    d – 39,865
    c – 24
    h – 2
    l – 49
    ød – 12
    meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
    obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
    jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
    malossi,
    polini,
    pinasco,
    top performances.
    firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
    meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

  • Tłok Honda Cr250r 02-04 66,35 Sel B

    Tłok Honda Cr250r 02-04 66,35 Sel B

    ID: L73227
    409,99 

    tłok meteorhonda cr250r 02-04 (66,35) sel. bkod produktu: pc2383bcharakterystyka produktu:·tłok kompletny meteor·wymiar nominalny: 66,4 mm·d – średnica tłoka: 66,35 mm·l – wysokość całkowita tłoka: 75,5 mm·c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 38 mm·w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,pierścienie·sworzeń: 18 x 56 x 13 mm (sp180560130y4i)·zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1812set)·pierścienie: 2 sztuki – 66,4 x…

  • Tłok Honda Cr250r 02-04 66,36 Sel C

    Tłok Honda Cr250r 02-04 66,36 Sel C

    ID: L73228
    409,99 

    tłok meteor
    honda cr250r 02-04 (66,36) sel. c
    kod produktu: pc2383c
    charakterystyka produktu:
    ·
    tłok kompletny meteor
    ·
    wymiar nominalny: 66,4 mm
    ·
    d – średnica tłoka: 66,36 mm
    ·
    l – wysokość całkowita tłoka: 75,5 mm
    ·
    c – wysokość od sworznia do denka tłoka: 38 mm
    ·
    w komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia,
    pierścienie
    ·
    sworzeń: 18 x 56 x 13 mm (sp180560130y4i)
    ·
    zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (an0b1812set)
    ·
    pierścienie: 2 sztuki – 66,4 x 1 x 2,45 mm (n0664010024530kbi)
    ·
    najwyższa jakość wykonania
    zastosowanie: honda cr250r 02-04
    meteor od 1952
    roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn.
    by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas
    udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany. jednym z najbardziej
    cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych.
    fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych.
    tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane
    są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka
    zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich
    temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w
    silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w
    wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków
    pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym
    wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka
    płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie
    tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
    tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są
    metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości
    krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz
    napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie
    tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi
    anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.