Gniaz 2x Konektora Wodoodporne Olw05551022005
gniaz 2x konektora wodoodporne olw05551022005
Wyświetlanie 1–48 z 196 wyników


gniaz 2x konektora wodoodporne olw05551022005


Kołnierz ocieplający oxford wear deluxe neck tube micro fibre black size os

konektor meski 1.5-0.8 bo3.4 0.75-1.5 złącze wtyko

konektor oczkowy m5 1.5-2.5mm olw05585217005

konektor wtykany płaski wtyk meski 6.3-0.8 1.5-2

konektor wtykany płaski wtyk meski 6.3-0.8 1.5-2

konektor żeński 2.8-0.5 0.5-1.0mm olw05586010005

konektor żeński 2.8-0.8 0.5-1.0mm olw05586032100

konektor żeński 6,3×0,8 z zbezp olw05586032005

konektor żeński tulejkowy płaski 4.8-0.8 1.5-2.5

konektor żeński tulejkowy płaski kon-blk-2,8×0,5

konektor żeński tulejkowy płaski kon-blk-9,5×1,2


łącznik fix kabla 1,0-2,5mm olw0555564005


Łańcuch napędowy 110 ogniw 415h motochain złoty

Łańcuch napędowy 112 ogniw 415h motochain złoty

Łańcuch napędowy 112 ogniw 428h motochain złoty


Łańcuch napędowy 112 ogniw 520 motochain złoty


Łańcuch napędowy 112 ogniw 520x-r motochain złoty
x-ring

Łańcuch napędowy 118 ogniw 415h motochain złoty

Łańcuch napędowy 120 ogniw 428h motochain złoty


Łańcuch napędowy 120 ogniw 520x-r motochain złoty
x-ring

Łańcuch napędowy 130 ogniw 420h motochain złoty


Łańcuch napędowy 130 ogniw 520 motochain złoty

Łańcuch napędowy 134 ogniw 420h motochain złoty

Łańcuch napędowy 138 ogniw 420h motochain złoty

Łańcuch napędowy 140 ogniw 428h motochain złoty


Pokrowiec na motocykl oxford aquatex ver 2 l kolor srebrny z miejscem na kufer centralny

Pokrowiec na motocykl oxford aquatex xl kolor srebrny wodoodporny

Wymiary: 100x65cm

przewód elast termokurczliwy koszulka ter.2,4l=10

przewód elast termokurczliwy koszulka ter.3,2l=10

przewód elast termokurczliwy koszulka ter.4,8l=10

przewód elast termokurczliwy koszulka termok 3,0


środek czyszczący styki czyszczenia styków



tłok kompletny meteor o średnicy 53,96 mm. sel.a
(silnik rotax 122/123)
zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozsraw zamków 27 mm.
dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
d – 53,96
c – 29,2
h – 3,3
l – 63,3
ød – 15
meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
malossi,
polini,
pinasco,
top performances.
firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.


tłok kompletny meteor o średnicy 53,99 mm. sel.d
(silnik rotax 122/123)
zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozsraw zamków 27 mm.
dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
d – 53,99
c – 29,2
h – 3,3
l – 63,3
ød – 15
meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
malossi,
polini,
pinasco,
top performances.
firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.

tłok kompletny meteor o średnicy 40,50 mm zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 24 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 40,50c – 25,5h – 2,5l – 50,5ød – 10

tłok kompletny meteor o średnicy 40,00 mm zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 24 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 40c – 25,5h – 2,5l – 50,5ød – 10

tłok kompletny meteor o średnicy 40,25 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 24 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 40,25c – 25,5h – 2,5l – 50,5ød – 10

tłok kompletny meteor o średnicy 41,00 mm zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 24 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 41c – 25,5h – 2,5l – 50,5ød – 10do tłoka polecamy łożysko igiełkowe główki korbowodu 10x14x13 tajwańskie ,portugalskie top racing lub japońskie tkrj 10x14x12,5 .meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją,…

tłok kompletny meteor o średnicy 41,50 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 24 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 41,50c – 25,5h – 2,5l – 50,5ød – 10do tłoka polecamy łożysko igiełkowe główki korbowodu 10x14x13 tajwańskie , portugalskie top racing lub japońskie tkrj 10x14x12,5 .meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią…

tłok kompletny meteor o średnicy 42,00 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 24 mm.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 42c – 25,5h – 2,5l – 50,5ød – 10do tłoka polecamy łożysko igiełkowe główki korbowodu 10x14x13 tajwańskie , portugalskie top racing lub japońskie tkrj 10x14x12,5 .meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią…

tłok kompletny meteor o średnicy 39,20 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 33 mm. zamki od strony kanału wylotowego.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 39,20c – 25h – 3,7l – 52,70ød – 12meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem…

tłok kompletny meteor o średnicy 40,40 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego. rozstaw zamków 33 mm. zamki od strony kanału wylotowego.dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 40,40c – 25h – 3,7l – 52,70ød – 12meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem…


tłok kompletny meteor o średnicy 56,50 mm. zdjęcie od strony kanału dolotowego.
dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):d – 56,50c – 25
h – 0
l – 57,30
ød – 16
nowość ! meteor przygotował nową linię tłoków kutych do motocykli . tłoki wykonane są z najwyższej jakości materiałów. produkcja odbywa się z wykiorzystaniem najwyższej technologi.
meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwu i czterosuwowym.
jednym z najbardziej cenionych produktów meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. fabryka meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych:
malossi,
polini,
pinasco,
top performances.
firma posiada sieć dystrybucji swoich produktów w 60 krajach na całym świecie, a generalnym dystrybutorem w polsce jest firma motor-land (warszawa).
meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. by utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy meteor są cały czas udoskonalane , a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
tłoki meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. w celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta , lub włoskiej firmy caber.
tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. w celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z japonii.