Guma manetki 616 7/8+1
Guma manetki 616 7/8″+1″czarno niebieska hebe
Wyświetlanie 1–48 z 414 wyników



gumowy łącznik kolektora dolotowego na krućce metalowe. bardzo dobrze nadaje sie do tuningu. poprawia przpustowość i wytrzymałość układu dolotowego. umożliwia montaż większego gaźnika. stosowany np do silników minarellirozmiar gardzieli: 19 mmprzeznaczony do gaźnika klasy: phbg19produkowane przez portugalską firmę jasil produkty serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się do tuningu….

gumowy łącznik kolektora dolotowego na krućce metalowe. bardzo dobrze nadaje sie do tuningu. poprawia przpustowość i wytrzymałość układu dolotowego. umożliwia montaż większego gaźnika. stosowany np do silników gilera piaggio 50 2tśrednica wewnętrzna króćca 24 mm i 25 mm z drugiej strony.przeznaczony do gaźnika klasy: phva 17,5produkowane przez portugalską firmę jasil produkty serii „top racing” charakteryzują…


korbowód maxi scooter gilera runer fx lc 125 cm – fxr lc 180 cm- typhon 125 cm – typhon x 125 cm
wymiary:
øa – 26 mm
øb – 20 mm
c – 105 mm
d – 14,8 mm
e – 14,8 mm
f – 46,4 mm
øg – 20 mm
øh – 35 mm
øi – 20 mm
j – 0,5 mm
produkowane przez portugalską firmę jasil korbowody serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się nie tylko do standardowych wałów korbowych, lecz rownież do tuningu. spełniają najwyższe normy dotyczące wytrzymałości i trwałości elementów roboczych silnika.


korbowód motocyklowy yamaha yz 125: 1986-96
wymiary:
øa – 29 mm
øb – 20 mm
c – 105 mm
d – 17 mm
e – 17 mm
f – 55 mm
øg – 22 mm
øh – 37 mm
øi – 22 mm
j – 1 mm
produkowane przez portugalską firmę jasil korbowody serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się nie tylko do standardowych wałów korbowych, lecz rownież do tuningu. spełniają najwyższe normy dotyczące wytrzymałości i trwałości elementów roboczych silnika.


korbowód racing aprilia rs
wysokiej jakości wzmacniany korbowód znanej portugalskiej firmy top racing. bardzo wytrzymały.
wymiary:
øa – 24 mm
øb – 17 mm
c – 85 mm
d – 11,8 mm
e – 11,8 mm
f – 41 mm
øg – 18 mm
øh – 31,3 mm
øi – 18 mm
j – 1 mm
łożysko główki: 12 x 17 x 15
łożysko stopy: 18 x 24 x 12
produkowane przez portugalską firmę jasil korbowody serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się nie tylko do standardowych wałów korbowych, lecz rownież do tuningu. spełniają najwyższe normy dotyczące wytrzymałości i trwałości elementów roboczych silnika.


korbowód racing derbi senda – gpr 50 – senda (piaggio engine) – senda r – savannah – c7 – copa – fd – fds – fdt
wysokiej jakości wzmacniany korbowód znanej portugalskiej firmy top racing. bardzo wytrzymały.
wymiary:
øa – 24 mm
øb – 17 mm
c – 90 mm
d – 12,7 mm
e – 12,7 mm
f – 42,8 mm
øg – 18 mm
øh – 28,5 mm
øi – 16,1 mm
j – 1 mm
na sworzeń tłoka 12 mm
produkowane przez portugalską firmę jasil korbowody serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się nie tylko do standardowych wałów korbowych, lecz rownież do tuningu. spełniają najwyższe normy dotyczące wytrzymałości i trwałości elementów roboczych silnika.



korbowód standard aprilia rs
wymiary:
øa – 22 mm
øb – 15 mm
c – 85 mm
d – 11,8 mm
e – 11,8 mm
f – 40,4 mm
øg – 16 mm
øh – 28,5 mm
øi – 16,1 mm
j – 1 mm
produkowane przez portugalską firmę jasil korbowody serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się nie tylko do standardowych wałów korbowych, lecz rownież do tuningu. spełniają najwyższe normy dotyczące wytrzymałości i trwałości elementów roboczych silnika.


korbowód standard gilera typhon 50 – dna – runner – stalker
wymiary:
øa – 22 mm
øb – 17 mm
c – 80 mm
d – 11,8mm
e – 11,8 mm
f – 40 mm
øg – 16 mm
øh – 28,5 mm
øi – 16,1 mm
j – 0,5 mm
produkowane przez portugalską firmę jasil korbowody serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się nie tylko do standardowych wałów korbowych, lecz rownież do tuningu. spełniają najwyższe normy dotyczące wytrzymałości i trwałości elementów roboczych silnika.


korbowód standard peugeot buxy-elyseo-speedfight-sv-vivacity
wymiary:
øa – 22 mm
øb – 15 mm
c – 80 mm
d – 12,1 mm
e – 12,1 mm
f – 42 mm
øg – 16 mm
øh – 28,5 mm
øi – 16,1 mm
j – 0,8 mm
produkowane przez portugalską firmę jasil korbowody serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się nie tylko do standardowych wałów korbowych, lecz rownież do tuningu. spełniają najwyższe normy dotyczące wytrzymałości i trwałości elementów roboczych silnika.


korbowód standard suzuki address – ap 50 – sepia – zz sepia
wymiary:
øa – 22 mm
øb – 14 mm
c – 75 mm
d – 12,1mm
e – 12,1 mm
f – 34 mm
øg – 16 mm
øh – 28,5 mm
øi – 16,1 mm
j – 0,8 mm
produkowane przez portugalską firmę jasil korbowody serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się nie tylko do standardowych wałów korbowych, lecz rownież do tuningu. spełniają najwyższe normy dotyczące wytrzymałości i trwałości elementów roboczych silnika.


korbowód standard suzuki katana lc
wymiary:
øa – 22 mm
øb – 16 mm
c – 80 mm
d – 12 mm
e – 12 mm
f – 37 mm
øg – 16 mm
øh – 28,5 mm
øi – 16,1 mm
j – 1 mm
produkowane przez portugalską firmę jasil korbowody serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się nie tylko do standardowych wałów korbowych, lecz rownież do tuningu. spełniają najwyższe normy dotyczące wytrzymałości i trwałości elementów roboczych silnika.


korbowód racing mbk skutery wszystkie modele
wymiary:
øa – 22 mm
øb – 14 mm
c – 80 mm
d – 11,8 mm
e – 11,8 mm
f – 36,8 mm
øg – 16 mm
øh – 28,5 mm
øi – 16,1 mm
j – 1 mm
produkowane przez portugalską firmę jasil korbowody serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się nie tylko do standardowych wałów korbowych, lecz rownież do tuningu. spełniają najwyższe normy dotyczące wytrzymałości i trwałości elementów roboczych silnika.


korbowód motocyklowy yamaha dtr/ tzr 125 cm
wymiary:
øa – 29 mm
øb – 21 mm
c – 105 mm
d – 17 mm
e – 17 mm
f – 56.4 mm
øg – 22 mm
øh – 37 mm
øi – 22 mm
j – 1 mm
produkowane przez portugalską firmę jasil korbowody serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się nie tylko do standardowych wałów korbowych, lecz rownież do tuningu. spełniają najwyższe normy dotyczące wytrzymałości i trwałości elementów roboczych silnika.


korbowód yamaha x-city 125 4t krj6001172
wymiary:øa – 35øb – 14
c – 100,5d – 16e – 14f – 44øg – 28øh -øi – j –
produkowane przez portugalską firmę jasil korbowody serii „top racing” charakteryzują się wysoką jakością wykonania, dzięki czemu świetnie nadają się nie tylko do standardowych wałów korbowych, lecz rownież do tuningu. spełniają najwyższe normy dotyczące wytrzymałości i trwałości elementów roboczych silnika.


Łańcuch napędowy 110 ogniw 415h motochain złoty

Łańcuch napędowy 112 ogniw 415h motochain złoty

Łańcuch napędowy 112 ogniw 428h motochain złoty


Łańcuch napędowy 112 ogniw 520 motochain złoty


Łańcuch napędowy 112 ogniw 520x-r motochain złoty
x-ring

Łańcuch napędowy 118 ogniw 415h motochain złoty

Łańcuch napędowy 120 ogniw 428h motochain złoty


Łańcuch napędowy 120 ogniw 520x-r motochain złoty
x-ring

Łańcuch napędowy 130 ogniw 420h motochain złoty


Łańcuch napędowy 130 ogniw 520 motochain złoty

Łańcuch napędowy 134 ogniw 420h motochain złoty

Łańcuch napędowy 138 ogniw 420h motochain złoty

Łańcuch napędowy 140 ogniw 428h motochain złoty


Łańcuch napędowy iris 415 gsx 112l złoty
wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.


Wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.


Wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.


Łańcuch napędowy iris 415 gsx 128l złoty
wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.


Superwzmocniony łańcuch o uniwersalnym zastosowaniu. Posiada najwyższe parametry użytkowe wśród łańcuchów pozbawionych uszczelnień. Charakteryzuje się doskonałą odpornością na zużycie i rozciąganie. Zalecany do zastosowań standardowych i wyścigowych, gdzie nie jest wymagany łańcuch z pierścieniami uszczelniającymi.


Superwzmocniony łańcuch o uniwersalnym zastosowaniu. Posiada najwyższe parametry użytkowe wśród łańcuchów pozbawionych uszczelnień. Charakteryzuje się doskonałą odpornością na zużycie i rozciąganie. Zalecany do zastosowań standardowych i wyścigowych, gdzie nie jest wymagany łańcuch z pierścieniami uszczelniającymi.


Standardowy łańcuch do zastosowania w motocyklach o małej i średniej pojemności skokowej do 250 cm3. Seria tx zapewnia bardzo konkurencyjny stosunek jakości do ceny.


Standardowy łańcuch do zastosowania w motocyklach o małej i średniej pojemności skokowej do 250 cm3. Seria tx zapewnia bardzo konkurencyjny stosunek jakości do ceny.


Standardowy łańcuch do zastosowania w motocyklach o małej i średniej pojemności skokowej do 250 cm3. Seria tx zapewnia bardzo konkurencyjny stosunek jakości do ceny.


Standardowy łańcuch do zastosowania w motocyklach o małej i średniej pojemności skokowej do 250 cm3. Seria tx zapewnia bardzo konkurencyjny stosunek jakości do ceny.


Łańcuch napędowy iris 415 tx 140l czarny
standardowy łańcuch do zastosowania w motocyklach o małej i średniej pojemności skokowej do 250 cm3. Seria tx zapewnia bardzo konkurencyjny stosunek jakości do ceny.


Wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.


Wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.


Wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.


Superwzmocniony łańcuch o uniwersalnym zastosowaniu. Posiada najwyższe parametry użytkowe wśród łańcuchów pozbawionych uszczelnień. Charakteryzuje się doskonałą odpornością na zużycie i rozciąganie. Zalecany do zastosowań standardowych i wyścigowych, gdzie nie jest wymagany łańcuch z pierścieniami uszczelniającymi.


Standardowy łańcuch do zastosowania w motocyklach o małej i średniej pojemności skokowej do 250 cm3. Seria tx zapewnia bardzo konkurencyjny stosunek jakości do ceny.


Wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.


Wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.


Wzmocniony łańcuch napędowy z wykończeniem w kolorze złotym. Zaprojektowany do zastosowania w specyficznych warunkach eksploatacji właściwych dla motocrossu lub trialu. Zalecany również do stosowania we wszystkich typach motocykli o pojemności skokowej do 250 cm3.