większa odporność na rozciąganie
w łańcuchach 525vx3 i 530vx3 wzmocnione zostały wewnętrzne płytki co pozwoliło uzyskać o 8% większą odporność na rozciąganie względem poprzedników.
większa żywotność
zastosowane zmiany w składzie materiałowym połączeń x-ring-owych pozwoliło poprawić ich właściwości uszczelniające, jak i odporność na zużycie o 11% w przypadku 525vx3 i 5% w przypadku 530vx3.
szerszy zakres zastosowań
nowy 525vx3 może być stosowany w motocyklach do pojemności 1000cm3 vs 900cm3 w przypadku poprzednika 525vx w przypadku 530vx3 zakres zastosowania poszerzył się o motocykle do 1100cm3 pojemności.
większa odporność na rozciąganie
w łańcuchach 525vx3 i 530vx3 wzmocnione zostały wewnętrzne płytki co pozwoliło uzyskać o 8% większą odporność na rozciąganie względem poprzedników.
większa żywotność
zastosowane zmiany w składzie materiałowym połączeń x-ring-owych pozwoliło poprawić ich właściwości uszczelniające, jak i odporność na zużycie o 11% w przypadku 525vx3 i 5% w przypadku 530vx3.
szerszy zakres zastosowań
nowy 525vx3 może być stosowany w motocyklach do pojemności 1000cm3 vs 900cm3 w przypadku poprzednika 525vx w przypadku 530vx3 zakres zastosowania poszerzył się o motocykle do 1100cm3 pojemności.
większa odporność na rozciąganie
w łańcuchach 525vx3 i 530vx3 wzmocnione zostały wewnętrzne płytki co pozwoliło uzyskać o 8% większą odporność na rozciąganie względem poprzedników.
większa żywotność
zastosowane zmiany w składzie materiałowym połączeń x-ring-owych pozwoliło poprawić ich właściwości uszczelniające, jak i odporność na zużycie o 11% w przypadku 525vx3 i 5% w przypadku 530vx3.
szerszy zakres zastosowań
nowy 525vx3 może być stosowany w motocyklach do pojemności 1000cm3 vs 900cm3 w przypadku poprzednika 525vx w przypadku 530vx3 zakres zastosowania poszerzył się o motocykle do 1100cm3 pojemności.
większa odporność na rozciąganie
w łańcuchach 525vx3 i 530vx3 wzmocnione zostały wewnętrzne płytki co pozwoliło uzyskać o 8% większą odporność na rozciąganie względem poprzedników.
większa żywotność
zastosowane zmiany w składzie materiałowym połączeń x-ring-owych pozwoliło poprawić ich właściwości uszczelniające, jak i odporność na zużycie o 11% w przypadku 525vx3 i 5% w przypadku 530vx3.
szerszy zakres zastosowań
nowy 525vx3 może być stosowany w motocyklach do pojemności 1000cm3 vs 900cm3 w przypadku poprzednika 525vx w przypadku 530vx3 zakres zastosowania poszerzył się o motocykle do 1100cm3 pojemności.
większa odporność na rozciąganiew łańcuchach 525vx3 i 530vx3 wzmocnione zostały wewnętrzne płytki co pozwoliło uzyskać o 8% większą odporność na rozciąganie względem poprzedników.większa żywotnośćzastosowane zmiany w składzie materiałowym połączeń x-ring-owych pozwoliło poprawić ich właściwości uszczelniające, jak i odporność na zużycie o 11% w przypadku 525vx3 i 5% w przypadku 530vx3.szerszy zakres zastosowańnowy 525vx3 może być…
większa odporność na rozciąganie
w łańcuchach 525vx3 i 530vx3 wzmocnione zostały wewnętrzne płytki co pozwoliło uzyskać o 8% większą odporność na rozciąganie względem poprzedników.
większa żywotność
zastosowane zmiany w składzie materiałowym połączeń x-ring-owych pozwoliło poprawić ich właściwości uszczelniające, jak i odporność na zużycie o 11% w przypadku 525vx3 i 5% w przypadku 530vx3.
szerszy zakres zastosowań
nowy 525vx3 może być stosowany w motocyklach do pojemności 1000cm3 vs 900cm3 w przypadku poprzednika 525vx w przypadku 530vx3 zakres zastosowania poszerzył się o motocykle do 1100cm3 pojemności.
większa odporność na rozciąganie
w łańcuchach 525vx3 i 530vx3 wzmocnione zostały wewnętrzne płytki co pozwoliło uzyskać o 8% większą odporność na rozciąganie względem poprzedników.
większa żywotność
zastosowane zmiany w składzie materiałowym połączeń x-ring-owych pozwoliło poprawić ich właściwości uszczelniające, jak i odporność na zużycie o 11% w przypadku 525vx3 i 5% w przypadku 530vx3.
szerszy zakres zastosowań
nowy 525vx3 może być stosowany w motocyklach do pojemności 1000cm3 vs 900cm3 w przypadku poprzednika 525vx w przypadku 530vx3 zakres zastosowania poszerzył się o motocykle do 1100cm3 pojemności.
większa odporność na rozciąganie
w łańcuchach 525vx3 i 530vx3 wzmocnione zostały wewnętrzne płytki co pozwoliło uzyskać o 8% większą odporność na rozciąganie względem poprzedników.
większa żywotność
zastosowane zmiany w składzie materiałowym połączeń x-ring-owych pozwoliło poprawić ich właściwości uszczelniające, jak i odporność na zużycie o 11% w przypadku 525vx3 i 5% w przypadku 530vx3.
szerszy zakres zastosowań
nowy 525vx3 może być stosowany w motocyklach do pojemności 1000cm3 vs 900cm3 w przypadku poprzednika 525vx w przypadku 530vx3 zakres zastosowania poszerzył się o motocykle do 1100cm3 pojemności.
większa odporność na rozciąganie
w łańcuchach 525vx3 i 530vx3 wzmocnione zostały wewnętrzne płytki co pozwoliło uzyskać o 8% większą odporność na rozciąganie względem poprzedników.
większa żywotność
zastosowane zmiany w składzie materiałowym połączeń x-ring-owych pozwoliło poprawić ich właściwości uszczelniające, jak i odporność na zużycie o 11% w przypadku 525vx3 i 5% w przypadku 530vx3.
szerszy zakres zastosowań
nowy 525vx3 może być stosowany w motocyklach do pojemności 1000cm3 vs 900cm3 w przypadku poprzednika 525vx w przypadku 530vx3 zakres zastosowania poszerzył się o motocykle do 1100cm3 pojemności.
większa odporność na rozciąganie
w łańcuchach 525vx3 i 530vx3 wzmocnione zostały wewnętrzne płytki co pozwoliło uzyskać o 8% większą odporność na rozciąganie względem poprzedników.
większa żywotność
zastosowane zmiany w składzie materiałowym połączeń x-ring-owych pozwoliło poprawić ich właściwości uszczelniające, jak i odporność na zużycie o 11% w przypadku 525vx3 i 5% w przypadku 530vx3.
szerszy zakres zastosowań
nowy 525vx3 może być stosowany w motocyklach do pojemności 1000cm3 vs 900cm3 w przypadku poprzednika 525vx w przypadku 530vx3 zakres zastosowania poszerzył się o motocykle do 1100cm3 pojemności.
łańcuchy d.i.dto produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma daido kogyodziała na rynku już przeszło 76 lat. specjalizuje się w wytwarzaniu łańcuchównapędowych do motocykli oraz łańcuchów rozrządu. użytkownicy jednośladów nacałym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują jez powodzeniem zarówno w najcięższych motocyklach drogowych, jak też wwyczynowych pojazdach sportowych, crossowych, wyścigowych…
łańcuchy d.i.dto produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma daido kogyodziała na rynku już przeszło 76 lat. specjalizuje się w wytwarzaniu łańcuchównapędowych do motocykli oraz łańcuchów rozrządu. użytkownicy jednośladów nacałym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują jez powodzeniem zarówno w najcięższych motocyklach drogowych, jak też wwyczynowych pojazdach sportowych, crossowych, wyścigowych…
łańcuchy d.i.d to produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma daido kogyo działa na rynku już przeszło 76 lat. specjalizuje się w wytwarzaniu łańcuchów napędowych do motocykli oraz łańcuchów rozrządu. użytkownicy jednośladów na całym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują je z powodzeniem zarówno w najcięższych motocyklach drogowych, jak też…
łańcuchy d.i.d to produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma „daido kogyo” działa na rynku już przeszło 76 lat. specjalizuje się w wytwarzaniu łańcuchów napędowych do motocykli oraz łańcuchów rozrządu. użytkownicy jednośladów na całym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują je z powodzeniem zarówno w najcięższych motocyklach drogowych, jak też…
łańcuchy d.i.d to produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma daido kogyo działa na rynku już przeszło 76 lat. specjalizuje się w wytwarzaniu łańcuchów napędowych do motocykli oraz łańcuchów rozrządu. użytkownicy jednośladów na całym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują je z powodzeniem zarówno w najcięższych motocyklach drogowych, jak też…
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który: • wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty • nie powoduje strat mocy • zapewnia cichą pracę jednostki napędowej łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz…
d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który: • wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty • nie powoduje strat mocy • zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz wyjątkowej dokładności montażu.
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.
nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:
• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty
• nie powoduje strat mocy
• zapewnia cichą pracę jednostki napędowej
łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. silnik o dużej mocy wymaga zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. zwarta konstrukcja wymaga zastosowania łańcucha o małym skoku ogniwa. trzydzieści lat pionierskich doświadczeń d.i.d w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt. d.i.d jako pierwsze skonstruowało i wyprodukowało łańcuchy rozrządu które łączą te dwie pożądane cechy :
• mały skok ogniwa
• wysoka wytrzymałość
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne…
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który: • wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty • nie powoduje strat mocy • zapewnia cichą pracę jednostki napędowej łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz…
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.
nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:
• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty
• nie powoduje strat mocy
• zapewnia cichą pracę jednostki napędowej
łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. silnik o dużej mocy wymaga zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. zwarta konstrukcja wymaga zastosowania łańcucha o małym skoku ogniwa. trzydzieści lat pionierskich doświadczeń d.i.d w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt. d.i.d jako pierwsze skonstruowało i wyprodukowało łańcuchy rozrządu które łączą te dwie pożądane cechy :
• mały skok ogniwa
• wysoka wytrzymałość
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.
nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:
• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty
• nie powoduje strat mocy
• zapewnia cichą pracę jednostki napędowej
łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. silnik o dużej mocy wymaga zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. zwarta konstrukcja wymaga zastosowania łańcucha o małym skoku ogniwa. trzydzieści lat pionierskich doświadczeń d.i.d w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt. d.i.d jako pierwsze skonstruowało i wyprodukowało łańcuchy rozrządu które łączą te dwie pożądane cechy :
• mały skok ogniwa
• wysoka wytrzymałość
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który: • wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty • nie powoduje strat mocy • zapewnia cichą pracę jednostki napędowej łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz…
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.
nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:
• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty
• nie powoduje strat mocy
• zapewnia cichą pracę jednostki napędowej
łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. silnik o dużej mocy wymaga zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. zwarta konstrukcja wymaga zastosowania łańcucha o małym skoku ogniwa. trzydzieści lat pionierskich doświadczeń d.i.d w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt. d.i.d jako pierwsze skonstruowało i wyprodukowało łańcuchy rozrządu które łączą te dwie pożądane cechy :
• mały skok ogniwa
• wysoka wytrzymałość
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.
nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:
• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty
• nie powoduje strat mocy
• zapewnia cichą pracę jednostki napędowej
łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. silnik o dużej mocy wymaga zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. zwarta konstrukcja wymaga zastosowania łańcucha o małym skoku ogniwa. trzydzieści lat pionierskich doświadczeń d.i.d w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt. d.i.d jako pierwsze skonstruowało i wyprodukowało łańcuchy rozrządu które łączą te dwie pożądane cechy :
• mały skok ogniwa
• wysoka wytrzymałość
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne…
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który: • wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty • nie powoduje strat mocy • zapewnia cichą pracę jednostki napędowej łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz…
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.
nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:
• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty
• nie powoduje strat mocy
• zapewnia cichą pracę jednostki napędowej
łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. silnik o dużej mocy wymaga zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. zwarta konstrukcja wymaga zastosowania łańcucha o małym skoku ogniwa. trzydzieści lat pionierskich doświadczeń d.i.d w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt. d.i.d jako pierwsze skonstruowało i wyprodukowało łańcuchy rozrządu które łączą te dwie pożądane cechy :
• mały skok ogniwa
• wysoka wytrzymałość
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.
nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:
• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty
• nie powoduje strat mocy
• zapewnia cichą pracę jednostki napędowej
łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. silnik o dużej mocy wymaga zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. zwarta konstrukcja wymaga zastosowania łańcucha o małym skoku ogniwa. trzydzieści lat pionierskich doświadczeń d.i.d w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt. d.i.d jako pierwsze skonstruowało i wyprodukowało łańcuchy rozrządu które łączą te dwie pożądane cechy :
• mały skok ogniwa
• wysoka wytrzymałość
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.
nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:
• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty
• nie powoduje strat mocy
• zapewnia cichą pracę jednostki napędowej
łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. silnik o dużej mocy wymaga zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. zwarta konstrukcja wymaga zastosowania łańcucha o małym skoku ogniwa. trzydzieści lat pionierskich doświadczeń d.i.d w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt. d.i.d jako pierwsze skonstruowało i wyprodukowało łańcuchy rozrządu które łączą te dwie pożądane cechy :
• mały skok ogniwa
• wysoka wytrzymałość
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.
nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:
• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty
• nie powoduje strat mocy
• zapewnia cichą pracę jednostki napędowej
łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. silnik o dużej mocy wymaga zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. zwarta konstrukcja wymaga zastosowania łańcucha o małym skoku ogniwa. trzydzieści lat pionierskich doświadczeń d.i.d w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt. d.i.d jako pierwsze skonstruowało i wyprodukowało łańcuchy rozrządu które łączą te dwie pożądane cechy :
• mały skok ogniwa
• wysoka wytrzymałość
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne…
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.
nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:
• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty
• nie powoduje strat mocy
• zapewnia cichą pracę jednostki napędowej
łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. silnik o dużej mocy wymaga zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. zwarta konstrukcja wymaga zastosowania łańcucha o małym skoku ogniwa. trzydzieści lat pionierskich doświadczeń d.i.d w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt. d.i.d jako pierwsze skonstruowało i wyprodukowało łańcuchy rozrządu które łączą te dwie pożądane cechy :
• mały skok ogniwa
• wysoka wytrzymałość
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.
nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:
• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty
• nie powoduje strat mocy
• zapewnia cichą pracę jednostki napędowej
łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. silnik o dużej mocy wymaga zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. zwarta konstrukcja wymaga zastosowania łańcucha o małym skoku ogniwa. trzydzieści lat pionierskich doświadczeń d.i.d w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt. d.i.d jako pierwsze skonstruowało i wyprodukowało łańcuchy rozrządu które łączą te dwie pożądane cechy :
• mały skok ogniwa
• wysoka wytrzymałość
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.
nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:
• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty
• nie powoduje strat mocy
• zapewnia cichą pracę jednostki napędowej
łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. silnik o dużej mocy wymaga zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. zwarta konstrukcja wymaga zastosowania łańcucha o małym skoku ogniwa. trzydzieści lat pionierskich doświadczeń d.i.d w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt. d.i.d jako pierwsze skonstruowało i wyprodukowało łańcuchy rozrządu które łączą te dwie pożądane cechy :
• mały skok ogniwa
• wysoka wytrzymałość
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.
nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:
• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty
• nie powoduje strat mocy
• zapewnia cichą pracę jednostki napędowej
łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. silnik o dużej mocy wymaga zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. zwarta konstrukcja wymaga zastosowania łańcucha o małym skoku ogniwa. trzydzieści lat pionierskich doświadczeń d.i.d w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt. d.i.d jako pierwsze skonstruowało i wyprodukowało łańcuchy rozrządu które łączą te dwie pożądane cechy :
• mały skok ogniwa
• wysoka wytrzymałość
od 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.
nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:
• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty
• nie powoduje strat mocy
• zapewnia cichą pracę jednostki napędowej
łańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo dużej precyzji wykonania elementów składowych oraz dużej dokładności montażu. współczesne silniki motocyklowe cechuje duża moc i zwarta mała gabarytowo konstrukcja. silnik o dużej mocy wymaga zastosowania łańcucha rozrządu o bardzo dużej wytrzymałości. zwarta konstrukcja wymaga zastosowania łańcucha o małym skoku ogniwa. trzydzieści lat pionierskich doświadczeń d.i.d w produkcji łańcuchów do napędu wewnętrznych mechanizmów silnikowych przyniosło wymierny efekt. d.i.d jako pierwsze skonstruowało i wyprodukowało łańcuchy rozrządu które łączą te dwie pożądane cechy :
• mały skok ogniwa
• wysoka wytrzymałość