B5hs 4210 świeca zapłonowa ngk w16fsu
B5hs 4210 świeca zapłonowa ngk ( w16fsu )
Wyświetlanie 1–48 z 3733 wyników



B7es 1111 świeca zapłonowa ngk ( w22esu )


B8hs 5510 świeca zapłonowa ngk s51 mz ( w24fsu )




blacha amortyzatora skrętu junak m07 m10opis ogólnyblacha pod amortyzator cierny zawieszenia przedniego do motocykla junak m07 oraz m10część dorobiona zgodnie z oryginalnąwykończenie – polerowana stal nierdzewnacena dotyczy jednej sztuki.

nowa blacha oporowa kopnika junak m07 m10opis ogólnywykonana ze stali pokryta cynkiemcena dotyczy jednej sztuki.

blacha zmiany biegów do motocykla junak m10wykonana ze stalipokryta cynkiemtowar polskiej produkcjiwymiaryszerokość: 98 mmwysokość: 64 mmcena dotyczy jednej sztuki.



Bp7es 2412 świeca zapłonowa ngk ( w22epu )

Bp7hs 5111 świeca zapłonowa ngk ( w22fpu )


Bpr7es 2023 świeca zapłonowa ngk ( w22epru )


Bpr7hs 6422 świeca zapłonowa ngk ( w22fpru )



Br7es 5122 świeca zapłonowa ngk ( w22esru )





Br8eg 3130 świeca zapłonowa ngk ( w24esrv )


Br8hsa 5539 świeca zapłonowa ngk ( w24frl )


Br9hs 4522 świeca zapłonowa ngk ( w27fsr )











Cr6hsa 2983 świeca zapłonowa ngk ( u20fsru )


Cr7e 4578 świeca zapłonowa ngk ( u22esrn )

Cr7eia9 91175 świeca zapłonowa ngk irydowa


Cr7hsa 4549 świeca zapłonowa ngk ( u22fsru )




Cr8eh9 5666 świeca zapłonowa ngk ( u24fer9 )

Cr9ehi9 6419 świeca zapłonowa ngk ( iuh27 )

Cr9ek 4548 świeca zapłonowa ngk ( u27etr )



Wysokosc całkowita: 92mm
wysokość bez tulei: 62,5mm
średnica zewnetrzna tulei: 54,5mm
rozstaw otworow po przekątnej: 68mm
sworzeń: 12mm
rozstaw otworów mocowania kolanka: 54mm m6
zastosowanie:
daelim cordi 50 air 2t 2005
daelim message 50 air 2t 1998
daelim tapo 50
honda dio 50 air 2t 1988-1992 (cylinder pionowy)
honda dio fit 50 air 2t 1990-1993 (cylinder pionowy)
honda dio g/ gp 50 air 2t 1989-1990 (cylinder pionowy)
honda dio sr 50 air 2t 1990-1993 (cylinder pionowy)
honda dio sr/ sp 50 air 2t 1988-1992 (cylinder pionowy)
honda dio zx/ sr/ s 50 air 2t 1990-1993 (cylinder pionowy)
honda giorno 50 air 2t 1992-2000 (cylinder pionowy)
honda joker 50 air 2t 1998-1999 (cylinder pionowy)
honda shadow- srx 50 air 2t 1998-1999 (cylinder pionowy)
honda tact 50 air 2t 1989-1998 (cylinder pionowy)
honda tact s 50 air 2t 1993-2001 (cylinder pionowy)
kymco cx 50 air 2t 1993
kymco cx super 50 air 2t 1994-1997
kymco dj refined 50 air 2t 1993-2006
kymco dj world 50 air 2t 1995-1997
kymco dj-x 50 air 2t 1991-1992
kymco dj-y 50 air 2t 1993-2006
kymco k12 sport 50 air 2t 1995-2000
kymco kb 50 air 2t 1995-2000
kymco scout 50 air 2t 1999-2002
kymco zx 50 air 2t 1999-2002
kymco zx ii 50 air 2t 2003-2006
kymco fever 50 air 2t
sym dd 50 air 2t 2003-2008
sym dd 50 air 2t po 2010
sym flash 50 air 2t 1996-2000
sym free 50 air 2t 1996-2000
sym pure 50 air 2t 2003-2008
sym super fancy 50 air 2t 1996-2006



Dcpr9e 2641 świeca zapłonowa ngk ( xu27epru )

łańcuch bezoringowyzastosowanie : motorowery o max. pojemności skokowej 150cc.łańcuchy d.i.d to produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma „daido kogyo” działa na rynku już przeszło 76 lat. specjalizuje się w wytwarzaniu łańcuchów napędowych do motocykli oraz łańcuchów rozrządu. użytkownicy jednośladów na całym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują je z…

większa odporność na rozciąganie
w łańcuchach 525vx3 i 530vx3 wzmocnione zostały wewnętrzne płytki co pozwoliło uzyskać o 8% większą odporność na rozciąganie względem poprzedników.
większa żywotność
zastosowane zmiany w składzie materiałowym połączeń x-ring-owych pozwoliło poprawić ich właściwości uszczelniające, jak i odporność na zużycie o 11% w przypadku 525vx3 i 5% w przypadku 530vx3.
szerszy zakres zastosowań
nowy 525vx3 może być stosowany w motocyklach do pojemności 1000cm3 vs 900cm3 w przypadku poprzednika 525vx w przypadku 530vx3 zakres zastosowania poszerzył się o motocykle do 1100cm3 pojemności.

łańcuchy d.i.d to produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma „daido kogyo” działa na rynku już przeszło 76 lat. specjalizuje się w wytwarzaniu łańcuchów napędowych do motocykli oraz łańcuchów rozrządu. użytkownicy jednośladów na całym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują je z powodzeniem zarówno w najcięższych motocyklach drogowych, jak też…

w ofercie łańcuchów did przeznaczonych do najszybszych motocykli sportowych pojawił się właśnie nowy model 520erv7. zajął on miejsce znakomicie sprzedającego się 520erv3, który był w katalogu przez ponad 10 lat! „siódemka” charakteryzuje się zwiększoną o ok. 3% odpornością na rozciąganie i wstrząsy, a także niższym współczynnikiem tarcia. dzięki nowym uszczelkom o-ring o 13% zwiększono również…

w ofercie łańcuchów did przeznaczonych do najszybszych motocykli sportowych pojawił się właśnie nowy model 520erv7. zajął on miejsce znakomicie sprzedającego się 520erv3, który był w katalogu przez ponad 10 lat! „siódemka” charakteryzuje się zwiększoną o ok. 3% odpornością na rozciąganie i wstrząsy, a także niższym współczynnikiem tarcia. dzięki nowym uszczelkom o-ring o 13% zwiększono również…

did520vx3 to nowa generacja zastępująca łańcuch did520vx2– podwyższona wytrzymałość– dłuższy czas eksploatacji łańcucha dzięki nowym uszczelnieniom x-ringowym– większa sztywność łańcucha.zastosowanie: motocykle o max. pojemności skokowej 800cc.łańcuch x-ringowy super wzmocniony stosowany w motocyklach szosowych, enduro, cross jak i pojazdach atvłańcuchy d.i.d to produkt najwyższej jakości. ich producent – japońska firma „daido kogyo” specjalizuje się w wytwarzaniu…

łańcuch rozrządu o podwyższonej wytrzymałości. dostępny tylko w odcinkach zanitowanych fabrycznieod 30 lat d.i.d jest dostawcą łańcuchów rozrządu dla czołowych wytwórni motocykli.nowoczesne konstrukcje silników wymagają zastosowania łańcucha rozrządu który:• wytrzyma duże obciążenia i ekstremalnie wysokie obroty• nie powoduje strat mocy• zapewnia cichą pracę jednostki napędowejłańcuchy rozrządu d.i.d spełniają te warunki dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów, bardzo…